Dermatologia małych zwierząt - Hnilica Keith A. - książka

Dermatologia małych zwierząt książka papierowa

Hnilica Keith A.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

149,00 zł
od 74,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Autorzy podręcznika przedstawiają swoiste kompendium wiedzy dermatologicznej. Założeniem autorów było stworzenie atlasu dermatologicznego jako uzupełnienia książki Muller & Kirk's Small Animal Dermatology, która jest traktowana przez wielu lekarzy weterynarii jako "biblia dermatologiczna". Niezaprzeczalnym atutem niniejszego atlasu jest ogromna liczba wysokiej jakości zdjęć ilustrujących omawiane schorzenia dermatologiczne. Przejrzysty układ oraz bardzo treściwe opisy chorób, diagnostyki różnicowej i rozpoznania, a także obecność schematów leczenia powodują, że pozycja ta może być wykorzystywana zarówno przez studentów medycyny weterynarii chcących pogłębić swoją wiedzę dermatologiczną, jak i przez praktykujących lekarzy weterynarii jako pomoc w codziennej pracy (także do edukacji klientów- np. ciekawy dodatek ilustrujący chore zwierzęta przed leczeniem i po terapii). W książce znajdują się także opisy metod diagnostycznych oraz schematy diagnostyki różnicowej chorób. Niektóre z przedstawionych schorzeń mogą wydać się egzotyczne dla polskiego lekarza weterynarii, jednak biorąc pod uwagę fakt coraz częstszej migracji zwierząt towarzyszących musimy być przygotowani na nowe wyzwania. Atlas przedstawia zatem diagnostykę chorób, które dotąd nie pojawiały się w naszym kraju (przykładem niech będzie leiszmanioza u psów ). Jest to pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja książkowa omawiająca w tak szerokim zakresie problemy dermatologii weterynaryjnej.

Liczba stron: 618

Format (wymiary): 22.0x28.0cm

ISBN: 9788376099613

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.