Davidson Choroby wewnętrzne Tom 3 - Boon Nicholas A., Colledge Nicki R., Walker Brian R. - książka

Davidson Choroby wewnętrzne Tom 3 książka papierowa

Boon Nicholas A., Colledge Nicki R., Walker Brian R.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka, która od lat jest niekwestionowanym liderem wśród podręczników chorób wewnętrznych na zachodzie, nareszcie doczekała się polskiego wydania! Bezcenne źródło najnowszych informacji podanych w najbardziej przystępny i łatwy do przyswojenia sposób od pierwszej edycji służy kolejnym pokoleniom studentów i lekarzy.

Nagroda Royal Society of Medicine and Society of Authors 2007.
DOSTEP DO ANGLOJEZYCZNEJ WERSJI ON-LINE GRATIS

Przedstawiana książka odróżnia się od większości podręczników interny starannie przemyślanym układem tekstu i rycin, stanowiących kluczowe elementy każdego rozdziału. Jeśli dodamy do tego aktualną, opartą na faktach wiedzę medyczną, to powstanie podręcznik, na jaki od lat czekali polscy studenci.

Złożone i trudne kwestie kliniczne przedstawione są w sposób jasny i przystępny, ale wystarczająco fachowy i szczegółowy, aby zapewnić prawidłowe zrozumienie materiału.
Podstawy badania klinicznego omawiane są na początku każdego rozdziału opisującego kolejny układ narządów.
Rozdziały oznaczone są za pomocą kolorów, by ułatwić szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji.
Olbrzymia liczba tabel, wykresów, schematów, zdjęć, radiogramów, obrazów uzyskanych techniką MR uzupełnia każdy rozdział.
Pytania testowe i ponad 150 ramek podsumowujących treść umożliwiają szybkie przypomnienie materiału przed egzaminem.

Liczba stron: 406

Rok wydania: 2010

Tłumacz: Bem Wojciech, Czarnecki Marcin, Fleischer Katarzyna

Format (wymiary): 19.0x26.0cm

ISBN: 9788376090948

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.