Czy kapitalizm ma przyszłość? - Wallerstein Immanuel, Collins Randall, Mann Michael, Derluguian Georgi, Calhoun Craig - książka

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

60,00 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Oto w końcu przełomowa książka! Pięciu wybitnych badaczy dzieli się z nami swoją wiedzą i dyskutuje – różniąc się w wielu kwestiach – by zainicjować debatę na najbardziej ważki temat naszych czasów: przyszłości tego systemu gospodarczego, który zwiemy kapitalizmem. To powinna być lektura obowiązkowa każdego studenta na całym świecie – nie dlatego, że podaje na tacy odpowiedzi, ale dlatego, że formułuje wszystkie najważniejsze pytania.
David Harvey

„Czy kapitalizm ma przyszłość?” to praca pięciu wybitnych myślicieli o szerokich horyzontach. Ich dogłębna analiza sprzeczności tkwiących w kapitalizmie oraz wizja możliwych kierunków jego ewolucji w przyszłości zasługują na gruntowne rozważenie.
Francis Fukuyama

Głęboki kryzys dał asumpt do zrewidowania wielu założeń dominującego systemu gospodarczego, jednak dopiero autorzy tej książki odważyli się postawić pytanie o samo przetrwanie tego systemu.

Immanuel Wallerstein - wykładowca Uniwersytetu Yale, wcześniej pełnił funkcje przewodniczącego Międzynarodowego Towarzystwa Socjologicznego oraz dyrektora Instytutu im. F. Braudela
Randall Collins - wykładowca socjologii na Uniwersytecie Pensylwanii
Michael Mann - emerytowany profesor socjologii na Uniwersytecie Kalifornijskim, UCLA
Georgi Derluguian – wykładowca badań społecznych i polityki publicznej na NYU Abu Dhabi
Craig Calhoun - dyrektor London School of Economics and Political Scienc

Liczba stron: 228

Rok wydania: 2015

Tłumacz: Jarosławska Irena

Format (wymiary): 15.0x23.0

ISBN: 9788380020962

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.