Czarodziejki W.I.T.C.H. Księga 3 -  - książka

Czarodziejki W.I.T.C.H. Księga 3 książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

109,99 zł
od 55,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Trzeci album o przygodach pięciu Czarodziejek – bohaterek znanych milionom czytelniczek na całym świecie. Cornelia rozpacza po stracie ukochanego Caleba. Całymi dniami przesiaduje w swoim pokoju. Will, Irma, Taranee i Hay Lin próbują ją pocieszyć, jednak ta nie chce ich widzieć. W końcu dziewczyny kłócą się i obrażają jedna na drugą. Brak ich jedności źle wpływa na magiczną równowagę świata, a sytuację tę postanawia wykorzystać Luba, ambitna członkini Bractwa Kondrakaru. Przez jej działanie WITCH tracą swoją moc i powstaje Migotaurus, bestia która zagrozi samej Wyroczni. Na domiar złego budzi się też Nerissa – była Powierniczka Serca Kondrakaru, skazana przez Bractwo. Tylko zjednoczone Strażniczki zdołają walczyć z takim wrogiem. Czy potrafią przezwyciężyć wzajemne żale i animozje? A oprócz tego... kolejna z bohaterek się zakocha! Przygody Czarodziejek wymyśliła włoska pisarka Elisabetta Gnone, znana z trylogii powieściowej dla dzieci „Fairy Oak”. Bazując na jej pomyśle, scenariuszem oraz rysunkami do poszczególnych tomów serii zajmowali się liczni autorzy związani z rynkiem opowieści graficznych. W 2002 roku cykl „WITCH” i jego twórcy zostali uhonorowani ważną włoską nagrodą komiksową czasopisma „Topolino”. Księga trzecia zawiera komiksy z numerów 25–36 magazynu „Czarodziejki WITCH”.

Liczba stron: 384

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Szabunio Joanna

Format (wymiary): 17.0x26.0cm

ISBN: 9788328161962

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.