Czakry i nerw błędny - Llewelyn C.J. - książka

Czakry i nerw błędny książka papierowa

Llewelyn C.J.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,90 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Odblokuj naturalną zdolność twojego ciała do samouzdrawiania Nerw błędny to najdłuższy z nerwów czaszkowych i główny nerw przywspółczulnego układu nerwowego. Jego ważnym zadaniem jest kontrola funkcji życiowych podczas odpoczynku i trawienia. Praca nerwu błędnego związana jest zatem z regulacją mimowolnego działania układów odpornościowego i trawiennego, rytmu serca, a nawet nastroju. To właśnie on inicjuje reakcję relaksacyjną po sytuacji stresowej. Kiedy jego działanie nie jest zaburzone, organizm będzie z łatwością reagować na sygnały iregenerować się z największą skutecznością. Stymulacja nerwu błędnego może przynieść zaskakujące efekty i wyraźnie poprawić jakość życia.
C.J. Llewelyn, ceniona specjalistka od leczenia traum, opracowała nowatorskie metody stymulowania nerwu błędnego w połączeniu z pracą z centrami energetycznymi w naszym ciele, czyli czakrami. W swoim poradniku przedstawia skuteczne sposoby, dzięki którym możliwe stanie się: aktywowanie naturalnej zdolności organizmu do samoleczenia, poprawa kondycji psychicznej, wyciszenie umysłu.
Autorka pokazuje także, jak wykorzystać energię czakr oraz ich połączenia z nerwem błędnym do zrozumienia swojej przeszłości i uzdrowienia ciała z intensywnych reakcji, które nie ani służą organizmowi, ani psychice. Z przewodnictwem siedmiu czakr nerw błędny może być psychologiczną i duchową siłą uzdrawiającą – wykorzystaj właściwie jego potencjał!

Liczba stron: 328

Tłumacz: Masłowski Marcin

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788383215358

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.