Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Teksty zebrane w prezentowanej książce poświęcone są przemianom wzorów
rodzicielskich we współczesnej Polsce i stanowią wciąż zbyt słabo
reprezentowaną na rynku wydawniczym dokumentację zmian kulturowych
dokonujących się w naszym kraju. Co istotne, zmiany te analizowane są w
publikacji Być rodzicem na dwu ściśle ze sobą powiązanych poziomach.
Z jednej strony, poprzez analizę dyskursów toczących się w różnego typu
przestrzeniach komunikacyjnych, z drugiej strony, poprzez analizę
rzeczywistych zachowań oraz ich społecznych, a często wręcz fizykalnych
uwarunkowań. Obie części książki doskonale się uzupełniają i wzmacniają
w swej wymowie, ukazując obraz społeczeństwa, w którym przy wyrazistej
dominacji problematyki rodziny w dyskursie publicznym, a zwłaszcza
politycznym, systematycznemu pomijaniu ulegają kwestie najbardziej
ważkie dla zmieniającego się jej kształtu. I właśnie zajęcie się tymi,
zazwyczaj pomijanymi kwestiami stanowi największy atut recenzowanej
pracy. Powinna ona stanowić lekturę obowiązkową dla wszystkich osób
chcących się wypowiadać na temat polskiej rodziny, jej obecnego kształtu
i jej przyszłości.
prof. Mirosława Marody
Liczba stron: 196
Rok wydania: 2009
Format (wymiary): 14.7x20.5
ISBN: 9788323504139