Bogowie bitcoina - Mezrich Ben - książka

Bogowie bitcoina książka papierowa

Ben Mezrich

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,99 zł
od 20,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Bogowie bitcoina – historia geniuszu, zdrady i odkupienia

Ben Mezrich, autor bestsellera Miliarderzy z przypadku przedstawia Bogów bitcoina, fascynującą opowieść o ryzykownym zaangażowaniu się braci Tylera i Camerona Winklevossów w kryptowaluty i niewyobrażalnych zyskach, jakie im to przyniosło.

Miliarderzy z przypadku Bena Mezricha to najsłynniejszy opis początków Facebooka. Na jego podstawie powstał scenariusz nagrodzonego Oscarami filmu The Social Network. Wśród bohaterów tamtej historii znalazło się dwóch studentów Harvardu, Tyler i Cameron Winklevoss – bliźniacy, odnoszący sukcesy wioślarze i przeciwnicy Marka Zuckerberga.
Bogowie bitcoina to opowieść o tym, co zdarzyło się po ich batalii prawnej z Facebookiem.

Po starciu z Zuckerbergiem zamierzają rozpocząć karierę inwestorów, jednak szybko odkrywają, że nikt nie chce przyjąć od nich pieniędzy. Liżąc rany na Ibizie, spotykają ekscentrycznego biznesmena, który opowiada im o nowatorskiej idei kryptowaluty. Bracia zagłębiają się w zagmatwany, a nawet niebezpieczny świat bitcoina i szybko zdają sobie sprawę, że będzie on – by przywołać ich słowa – „albo czymś naprawdę wielkim, albo kompletną ściemą”.
26 listopada 2017 roku bracia Winklevossowie zostali pierwszymi w historii bitcoinowymi miliarderami. Dzieło Bena Mezricha to opowieść o tym, jak do tego doszło.

Prawa filmowe do książki zostały sprzedane, a za realizację odpowiadać będzie studio Stampede Ventures.

Liczba stron: 384

Rok wydania: 2022

Tłumacz: Konieczny Jacek

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788366555754

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.