Biochemia - Berg Jeremy M., Tymoczko John L., Stryer Lubert, Gatto Gregory J. - książka

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Najpopularniejszy podręcznik biochemii na świecie! Najnowsze polskie tłumaczenie Biochemii Stryera, w całości oparte na VIII wydaniu amerykańskim. Nieocenione źródło wiedzy na temat pojęć i szczegółów struktur molekularnych, metabolizmu i technik laboratoryjnych prezentowanych w przystępny i zarazem zajmujący sposób. Najnowsza wersja podręcznika zawiera ogrom informacji dotyczących biochemii, genetyki i fizjologii organizmów, ze szczególnym uwzględnieniem procesów zachodzących w organizmie człowieka. Autorzy jeszcze bardziej skupili się na klarownym i sprawnym przedstawianiu zagadnień biochemicznych oraz omówili ważne dla biochemii nowe odkrycia. W całym podręczniku jaśniej zdefiniowano wiele podstawowych pojęć wzmacniając ich opisy licznymi zastosowaniami w nowych badaniach naukowych.
Każdy z 36. rozdziałów rozpoczyna się krótkim spisem treści danego rozdziału, a kończy podsumowaniem omawianego materiału. Poszczególne rozdziały zawierają zadania umożliwiające samoocenę zrozumienia zagadnień, testy wielokrotnego wyboru, testy, w których udziela się krótkich odpowiedzi, testy dopasowania, zadania problemowe oraz rozwiązania wszystkich typów zadań. Przystępny tekst i porządek przedstawianych zagadnień uzupełniają rysunki obrazujące poszczególne zagadnienia.
Podręcznik przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów: biologii, medycyny, farmacji, chemii, biotechnologii, bioinformatyki i różnych działów rolnictwa oraz dla doktorantów i początkujących pracowników nauki w tych dziedzinach.

Liczba stron: 1100

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 20.5x28.5cm

ISBN: 9788301201845

Wydanie: 5

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.