Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
99,00 zł
od 49,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Najnowsza książka dotycząca Big Data przedstawia zastosowanie tego narzędzia analitycznego w przemyśle. Prezentuje rozwiązania, które coraz szerzej będą stosowane w coraz większej liczbie firm z różnych gałęzi gospodarki, również w przemyśle (np. zgodnie z badaniami firmy Gartner aż 80% procesów biznesowych w firmach będzie oparte na Big Data w 2020 r.)!
W książce skoncentrowano się na tym, jak firmy, używając tej metodologii, mogą wyodrębniać i poddać analizie tylko najważniejsze dla siebie informacje – takie, które pozwolą zbudować lub utrzymać przewagę konkurencyjną. Zawierając w sobie liczne „case studies”, np. z przemysłu stalowego i innych, książka oferuje praktyczny przewodnik, który umożliwi Czytelnikowi zrozumienie w przystępny sposób analizy Big Data.
Nacisk w książce położony jest m.in. na: metodologię analizy sieci – zbierania danych, przetwarzania i ich interpretacji. Przedstawiono wykorzystanie w praktyce programów: UCINET, NetMiner, R, NodeXL, Gephi.
Liczba stron: 216
Rok wydania: 2021
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788301187330
Wydanie: 1