Bibi i Bąbel na tropie Zmorka Nowa koleżanka - Komosa-Styczeń Agata - książka

Bibi i Bąbel na tropie Zmorka Nowa koleżanka książka papierowa

Komosa-Styczeń Agata

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

24,99 zł
od 12,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Sięgnijcie po nową serię autorstwa Agaty Komosy-Styczeń z niezwykłymi ilustracjami Katarzyny Kołodziej! To seria opowiadająca z humorem i refleksją o dziecięcych strachach i trudnościach, ale też o tym jak można sobie z nimi radzić. Jak wszystkie dzieci, Bibi i Bąbel czegoś czasem się boją. A – jak wiadomo – boimy się tego, czego nie znamy. Rezolutne rodzeństwo w każdej książce rozprawia się z charakterystycznymi dziecięcymi strachami i trudnościami, których uosobieniem jest mały stwór – Zmorek. Tropią go przychodni podczas wizyty u lekarza, w ciemnościach, nad wodą, na wakacjach, by przekonać się, że strach ma tylko wielkie oczy i czasem trzeba go po prostu oswoić. Bibi i Bąbel to fantastyczna seria o pokonywaniu dziecięcych lęków. Bąbel nie chce iść do przedszkola. Twierdzi, że to alergia. Rodzice zaczynają się niepokoić. Chłopiec wyznaje, że w przedszkolu czai się Zmorek. To Ewelinka, dziewczynka, która tak naprawdę wcale nie wygląda jak Zmorek, bo cała chodzi ubrana na różowo. I wyjątkowo uwzięła się na Bartosza. Czy Bąbel wróci do przedszkola? Jak bliźniaki poradzą sobie ze złośliwą koleżanką? Poza wciągającym tekstem, pomagającym oswoić dziecięce lęki, książka aktywizuje dzieci. Ich zadaniem jest znalezienie na każdej rozkładówce małego stworka o imieniu Zmorek. Na końcu książki znajduje się komentarz psychologa o dziecięcych lękach oraz karty do gry memory.

Liczba stron: 48

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 21.0x26.0cm

ISBN: 9788383198866

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.