Białowieża carska rezydencja - Czestnych Swietłana, Kettering Karen - książka

Białowieża carska rezydencja książka papierowa

Czestnych Swietłana, Kettering Karen

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.

63,00 zł
od 31,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

88 komnat, 525 tys. metrów kwadratowych, bajkowa architektura zaprojektowana przez hrabiego de Rocheforta. Dziś mało kto wie, że w Białowieży istniała imponująca rezydencja carów rosyjskich. Budowę zapoczątkował Aleksander III, ukończono ją za życia ostatniego koronowanego władcy Rosji - Mikołaja II. Ruiny spalonego podczas wojny pałacu rozebrano do ostatniej cegły w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku.

Nowe wydanie albumu "Białowieża, carska rezydencja" podzielone jest na trzy rozdziały. W pierwszym znalazły się cudem odnalezione fotografie przygotowane przez Z. Karasika dla carskiej rodziny. Drugi - to wydobyte z archiwów obrazki pałacu, jego otoczenia i wizyt carskiej rodziny w Białowieży. Wreszcie trzeci rozdział, poświęcony białowieskiej drodze żelaznej, zawiera zdjęcia budynków kolejowych, wagonów carskiego pociągu i wnętrz salonek. Obecnie autorki przygotowały drugie wydanie albumu, poprawione i uzupełnione o nowe fakty, dokumenty i fotografie. Dodany został rozdział o carskich salonkach, którymi car wraz z rodziną dojeżdżał do Białowieży. Te zdjęcia także nigdy jeszcze nie były publikowane. Tekst wzbogacony został o wersję angielską.

Drugie wydanie albumu ukazuje się w jeszcze staranniejszej i efektowniejszej szacie edytorskiej niż pierwsze..

Liczba stron: 124

Rok wydania: 2010

Format (wymiary): 30.0x21.5cm

ISBN: 9788362185030

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.