Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
75,00 zł
od 37,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Nowoczesna obsługa klienta nie polega na spektakularnych sztuczkach, lecz na prostocie i skuteczności. Autorzy pokazują, że największą barierą w budowaniu lojalności klientów jest zmuszanie ich do zbędnego wysiłku: powtarzania informacji, wielokrotnych kontaktów czy wykonywania dodatkowych kroków.
Książka oferuje praktyczne strategie dla menedżerów, liderów contact center i specjalistów obsługi klienta, które pomagają:
• minimalizować wysiłek klienta,
• skrócić czas obsługi,
• zwiększyć satysfakcję i lojalność konsumentów,
• przełożyć to bezpośrednio na wyższe wyniki sprzedaży.
To przystępny przewodnik po nowoczesnym customer service i customer experience (CX), który obala mity „zachwycania klienta” i wskazuje, jak naprawdę budować przewagę konkurencyjną w świecie rosnących oczekiwań konsumentów.
Liczba stron: 299
Rok wydania: 2025
Tłumacz: Maciej Markiewicz
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788381027595