Badanie kliniczne w pediatrii Atlas i podręcznik Tom 1 - Zitelli Basil J., McIntire Sara C., Nowalk Andrew J. - książka

Badanie kliniczne w pediatrii Atlas i podręcznik Tom 1 książka papierowa

Zitelli Basil J., McIntire Sara C., Nowalk Andrew J.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

99,00 zł
od 49,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przedstawiam i rekomenduję polskim studentom medycyny oraz specjalizującym się w pediatrii nowy, niezwykły, dwutomowy podręcznik. Rekomendowane opracowanie jest dosłownym tłumaczeniem poszczególnych rozdziałów ze wskazaniem odrębności właściwych polskim warunkom. Na polskim rynku jest to w tej chwili najpełniejsze i kompleksowe opracowanie, odpowiednie do uczenia się pediatrii od podstaw jak również doskonalenia wiedzy pozyskanej z innych, mniej szczegółowych źródeł. Zawarte w nim treści dają pełną, kompleksową wiedzę gwarantując doskonałe przygotowanie do zawodu.

To co zasługuje w tym podręczniku na szczególne wyróżnienie, to unikalny, wspaniały zbiór ilustracji. Każdy rozdział zawiera szereg rycin ze schematami, rysunkami jak i oryginalnymi zdjęciami z badania fizykalnego, pola operacyjnego, badania histolopatologicznego oraz zdjęciami otrzymanymi przy pomocy różnych technik obrazowania. Te niezwykłe ilustracje, ułatwiają zarówno zrozumienie poszczególnych patologii jak i ułatwiają zapamiętywanie skomplikowanych treści.

Unikalny, wspaniały zbiór ilustracji.

Najbardziej pełne i kompleksowe opracowanie, gwarantujące doskonałe przygotowanie do zawodu.
Podręcznik dostosowany do polskich warunków.
Źródło referencyjne dla nieomalże każdego problemu diagnostycznego w pediatrii.

Liczba stron: 534

Tłumacz: Bartoszewicz Ludmiła, Jezierska Anna, Latka-Grot Julita

Format (wymiary): 21.0x30.0cm

ISBN: 9788376099309

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.