Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Czym jest antropologia organizacji?
Antropologia organizacji jest metodologią badań empirycznych, która cieszy się ogromną popularnością w krajach zachodnich, lecz w Polsce nadal jest mało znana. Literatura, jaka dotąd była wykorzystywana do takich badań, jest przede wszystkim obcojęzyczna i trudno dostępna dla polskiego czytelnika. Tymczasem antropologiczne badania organizacji umożliwiają ciekawe i istotne badania terenowe:
* opis organizacji w ich naturalnym kontekście,
* ukierunkowanie na proces, zrozumienie ludzi i ich zachowań w organizacji,
* badanie zjawisk nowych, nieznanych, nie dających się przewidzieć.
Książka została napisana z myślą o studentach (wydziałów nauk społecznych i humanistycznych) oraz badaczach pragnących przeprowadzić własne badania terenowe organizacji na poziomie pracy dyplomowej, magisterskiej lub doktorskiej. Jej celem jest, z jednej strony – zapoznanie polskich czytelników z mało w Polsce znanymi antropologicznymi badaniami organizacji, z drugiej zaś – pomoc w poprawnym przeprowadzeniu takich badań i napisaniu na ich podstawie pracy.
Książka powstała na podstawie doświadczeń badawczych autorki oraz badań dotyczących organizacji i literatury – tak pozycji klasycznych, jak i najbardziej aktualnych.
Liczba stron: 222
Rok wydania: 2003
Format (wymiary): 16.5x24.0cm
ISBN: 9788301155216
Wydanie: 1