Anatomia kliniczna MooreTom 2 - Moore Keith L., Dalley Arthur F., Agur Anne M.R. - książka

Anatomia kliniczna MooreTom 2 książka papierowa

Moore Keith L., Dalley Arthur F., Agur Anne M.R.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

185,00 zł
od 92,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pierwsze polskie wydanie zostało podzielone na dwa tomy: pierwszy obejmuje zagadnienia związane z anatomią ogólną, kończyn górnych i dolnych oraz szyi wraz z głową, a drugi – z budową anatomiczną klatki piersiowej, jamy brzusznej, miednicy i grzbietu oraz skorowidz. Podręcznik zawiera całościowy materiał z zakresu anatomii wymagany od studentów kierunku lekarskiego i lekarsko-dentystycznego, ale stanowić może również doskonały, pełen ciekawych uwag klinicznych materiał dla studentów ratownictwa medycznego, fizjoterapii, elektroradiologii, pielęgniarstwa i położnictwa. Dzięki jasnym opisom zagadnień anatomicznych może też okazać się pomocą dla lekarzy praktyków lub osób przygotowujących się do egzaminów specjalizacyjnych. Duża liczba zdjęć radiologicznych z różnego typu badań (klasycznej radiologii, tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego, badań naczyniowych i ultrasonografii) stanowi duże ułatwienie w zrozumieniu i interpretacji stosunków topograficznych poszczególnych narządów widocznych w badaniach przyżyciowych. Anatomia kliniczna to doskonała jakość rycin wykonanych tak, aby ułatwić orientację topograficzną. Podstawowe informacje ( np. przyczepy mięśni, ich unerwienie i czynność) przedstawione są w postaci tabel. Pod koniec każdego rozdziału znajdują się Uwagi kliniczne pokazujące kliniczne zastosowanie wiedzy anatomicznej oraz Podsumowanie zawierające najistotniejsze tematy danego rozdziału.

Liczba stron: 512

Format (wymiary): 21.0x29.0cm

ISBN: 9788378460671

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.