Algorytmy bez tajemnic - Cormen Thomas H. - książka

Algorytmy bez tajemnic książka papierowa

Cormen Thomas H.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poznaj świat algorytmów!

Każdy program działa według określonego algorytmu - Twoja nawigacja GPS, system płatności elektronicznych, wyszukiwarka Google. Algorytmy są jak przepisy kucharskie: zrób to, sprawdź tamto. Jednak konsekwencje popełnienia błędu w algorytmie są zupełnie inne niż w przypadku niesprawdzonego przepisu. To właśnie algorytmy decydują o czasie wykonania skomplikowanych operacji przez programy komputerowe, a ich odpowiednia lub nieodpowiednia implementacja może sprawić, że Twój projekt wart miliony odniesie sukces lub poniesie porażkę.

Dzięki tej książce będziesz mógł bezboleśnie wkroczyć w świat algorytmów. W trakcie lektury dowiesz się, czym tak naprawdę są algorytmy, jak się je projektuje i prezentuje. Po wstępie teoretycznym poznasz najpopularniejsze algorytmy sortowania i wyszukiwania, algorytmy znajdowania najkrótszej ścieżki oraz algorytmy operujące na ciągach znaków. Następnie przejdziesz do najciekawszych zagadnień związanych z kryptografią i kompresją danych. Zastanawiasz się, czy są miejsca, w których znane algorytmy nie radzą sobie zbyt dobrze? To problemy NP-zupełne - z nimi też będziesz mógł się zaznajomić. Książka ta jest interesującym przewodnikiem po świecie algorytmów, a zarazem przyjemną lekturą dla każdego programisty i pasjonata informatyki.

Poznaj algorytmy:

sortujące i wyszukujące
znajdowania najkrótszej ścieżki
kryptograficzne
kompresujące
Dowiedz się, jak działają aplikacje kompresujące i szyfrujące!

Liczba stron: 224

Rok wydania: 2013

Tłumacz: Płoski Zdzisław

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788324674824

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.