Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych -  - książka

Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Książka poświęcona jest ocenie fizycznej aktywności młodych ludzi. Szczególna uwaga skoncentrowana jest na aktywności w czasie wolnym, stąd też przedstawiona jest koncepcja czasu wolnego i sposobów jego wykorzystania. Drugim przedmiotem rozważań w książce są nowoczesne technologie, które zrewolucjonizowały życie człowieka we wszystkich dziedzinach, w tym także w zakresie aktywności fizycznej. Przedstawiono wyniki badań na temat wiodących urządzeń wsparcia aktywności sportowo–rekreacyjnej oraz najpopularniejsze wykorzystywane aplikacje mobilne, jak również częstotliwość korzystania z nich. Wskazano zależności pomiędzy poziomem aktywności fizycznej a zakresem korzystania z technologii.

Praca skierowana jest przede wszystkim środowiska akademickiego, zarówno nauczycieli akademickich, jak i studentów. Szczególnie wartościowa może być dla pracowników i studentów kierunków Wychowania Fizycznego, Trenerskiego, Turystyka i rekreacja. Jest też wartościowym źródłem informacji dla branży oferującej mobilne aplikacje, jak i inne technologie informacyjno-komunikacyjne wspierające aktywność fizyczną. Jest również przeznaczona do środowiska nauczycielskiego prowadzącego zajęcia z wychowania fizycznego. Ze względu na ważny i aktualny temat będzie przedmiotem zainteresowania osób uprawiających aktywność fizyczną i posiłkujących się nowoczesnymi technologiami, w szczególności mobilnymi aplikacjami.

Liczba stron: 200

Rok wydania: 2019

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788380858329

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.