LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry - Jacek "Ramzes" Winkler - ebook

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry ebook

Jacek "Ramzes" Winkler

4,3

Opis

LEGO Marvel Super Heroes 2 to kolejna odsłona znanych gier przygodowych tworzonych przez studio Traveller's Tales. Tym razem przyjdzie ci stoczyć walkę ze złem w uniwersum Marvela, a do dyspozycji będziesz mieć cały wachlarz komiksowych postaci. Niniejszy poradnik to kompletny zbiór wszystkich aktywności w grze i został on podzielony na mnóstwo pomniejszych rozdziałów, by pomóc ci w nawigacji.

Porady i FAQ

Pierwsze rozdziały solucji prezentują porady ogólne skierowane do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z grami LEGO. Znajdziesz tutaj omówienie podstawowych zagadnień takich jak różowe i złote klocki, sposoby poruszania się po mapie oraz metody odblokowania postaci. Nie zabrakło tutaj również omówienia głównej bazy (Siedziba Avengers) oraz aktywności, które możesz tam znaleźć. Znajdziesz tu także odpowiedzi na wiele pytań, czyli jak szybko zarabiać monety, czy w jaki sposób przejść grę w 100%.

Opis przejścia

Kolejne rozdziały prezentują już rdzeń całego poradnika, czyli bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich dostępnych misji głównych w grze. W rozdziałach tych znajdziesz całe mnóstwo podpowiedzi, które pomogą ci uporać się z bossami, czy trudniejszymi momentami w grze.

Sekrety

W niniejszym poradniku nie mogło oczywiście zabraknąć rozdziałów poświęconych przedmiotom kolekcjonerskim. Znajdziesz tutaj szczegółowe omówienie zagadek logicznych przygotowanych przez twórców gry oraz lokalizację każdego minizestawu, złotego i różowego klocka, postaci w opałach i żetonu postaci. Dzięki tej części poradnika będziesz mógł bez problemu znaleźć każdy sekret i przejść grę w 100%.

Zwieńczeniem poradnika jest rozdział poświęcony technicznemu aspektowi gry wraz z wymaganiami sprzętowymi PC. Znajdziesz tutaj krótki opis tematu, który zainteresuje graczy korzystających z tej platformy.

Poradnik do LEGO Marvel Super Heroes 2 zawiera:

  1. Liczne porady dla początkujących oraz pomocne wskazówki;
  2. Dokładny opis przejścia wszystkich misji w grze wraz z odpowiednio przygotowanymi zdjęciami;
  3. Lokację wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich;
  4. Omówienie kwestii technicznej gry na komputery osobiste oraz wymagania sprzętowe.

W poradniku do LEGO Marvel Super Heroes 2 znajdziesz dokładną solucję, porady dotyczące rozgrywki, sterowanie czy lokalizacje minizestawów, postaci oraz sekretnych klocków.

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 2 - Z Avengers dookoła świata (Opis przejścia)
  • Misja 1 - Czy ktoś pokona Esona? (Opis przejścia)
  • Sekrety w misjach (Sekrety i znajdźki)
  • Jak przejść grę w 100%? (Opis przejścia)
  • Misja 1 - Piknikowa panika (Misje Gwenpool)
  • Porady ogólne (Opis przejścia)
  • Jak zdobyć Czarną Wdowę? (Opis przejścia)
  • Misja 2 - Symulowane sytuacje (Misje Gwenpool)
  • Czy ktoś pokona Esona? (Sekrety i znajdźki)
  • Jak szybko zarabiać monety? (Opis przejścia)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 232

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
4,3 (6 ocen)
5
0
0
0
1
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Lego Marvel Super Heroes 2poradnik do gry

autor: Jacek "Ramzes" Winkler

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8112-475-1

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1846

[email protected]

Spis treści

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry

Podstawy

Porady ogólne

Sterowanie

FAQ

Jak przejść grę w 100% | Porady do LEGO Marvel 2

Jak zdobyć Czarną Wdowę? | Porady do LEGO Marvel 2

Jak szybko zarabiać monety? | Porady do LEGO Marvel 2

Opis przejścia

Misja 1 - Czy ktoś pokona Esona? | Solucja

Misja 2 - Z Avengers dookoła świata | Solucja

Misja 3 - Czarno to widzę | Solucja

Misja 4 - Małpie figle | Solucja

Misja 5 - Hydra, wredna wydra | Solucja

Misja 6 - O kurczę | Solucja

Misja 7 - Nerwowa natura Surtura | Solucja

Misja 8 - Po runach do celu | Solucja

Misja 9 - Czarno na białym | Solucja

Misja 10 - Wyjście smoka | Solucja

Misja 11 - Powrót do przyszłości | Solucja

Misja 12 - Istny Kreezys | Solucja

Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja

Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo | Solucja

Misja 15 - Red King i jego ring | Solucja

Misja 16 - Torg-Nado | Solucja

Misja 17 - Chyba widziałem kotecka | Solucja

Misja 18 - Główka pracuje | Solucja

Misja 19 - Na ostrzu miecza | Solucja

Misja 20 - Poza czasem | Solucja

Misje Gwenpool

Misja 1 - Piknikowa panika | Misje Gwenpool | Solucja

Misja 2 - Symulowane sytuacje | Misje Gwenpool | Solucja

Misja 3 - Syndrom Dratewki | Misje Gwenpool | Solucja

Misja 4 - Konwent wbrew konwencjom | Misje Gwenpool | Solucja

Misja 5 - To tu, Totem | Misje Gwenpool | Solucja

Misja 6 - Potworna parada | Misje Gwenpool | Solucja

Misja 7 - Wielu Hanków, wiele złości | Misje Gwenpool | Solucja

Misja 8 - Zdążyć przed jaszczurem | Misje Gwenpool | Solucja

Misja 9 - Potańcówka | Misje Gwenpool | Solucja

Misja 10 - Kąpiąc się w komiksach | Misje Gwenpool | Solucja

Mapy

Mapy Chronopolis w LEGO Marvel Super Heroes 2

Manhattan, Wakanda i Lemuria | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2

Imperium Hydry i Manhattan Noir | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2

Egipt i Hala | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2

Dziki Zachód i Xandar | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2

Asgard i Sakaar | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2

Średniowieczna Anglia i Nueva York | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2

Attilan i Knowhere | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2

Cytadela Kanga | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2

Sekrety i znajdźki

Sekrety i znajdźki LEGO Marvel Super Heroes 2

Sekrety Misja 1 - Czy ktoś pokona Esona

Sekrety Misja 2 - Z Avengers dookoła świata

Sekrety Misja 3 - Czarno to widzę

Sekrety Misja 4 - Małpie figle

Sekrety Misja 5 - Hydra, wredna wydra

Sekrety Misja 6 - O kurczę

Sekrety Misja 7 - Nerwowa natura Surtura

Sekrety Misja 8 - Po runach do celu

Sekrety Misja 9 - Czarno na białym

Sekrety Misja 10 - Wyjście smoka

Sekrety Misja 11 - Powrót do przyszłości

Sekrety Misja 12 - Istny Kreezys

Sekrety Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką

Sekrety Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo

Sekrety Misja 15 - Red King i jego ring

Sekrety Misja 16 - Torg-Nado

Sekrety Misja 17 - Chyba widziałem kotecka

Sekrety Misja 18 - Główka pracuje

Sekrety Misja 19 - Na ostrzu miecza

Sekrety Misja 20 - Poza czasem

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes 2 to kolejna odsłona znanych gier przygodowych tworzonych przez studio Traveller's Tales. Tym razem przyjdzie ci stoczyć walkę ze złem w uniwersum Marvela, a do dyspozycji będziesz mieć cały wachlarz komiksowych postaci. Niniejszy poradnik to kompletny zbiór wszystkich aktywności w grze i został on podzielony na mnóstwo pomniejszych rozdziałów, by pomóc ci w nawigacji.

Porady i FAQ

Pierwsze rozdziały solucji prezentują porady ogólne skierowane do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z grami LEGO. Znajdziesz tutaj omówienie podstawowych zagadnień takich jak różowe i złote klocki, sposoby poruszania się po mapie oraz metody odblokowania postaci. Nie zabrakło tutaj również omówienia głównej bazy (Siedziba Avengers) oraz aktywności, które możesz tam znaleźć. Znajdziesz tu także odpowiedzi na wiele pytań, czyli jak szybko zarabiać monety, czy w jaki sposób przejść grę w 100%.

Opis przejścia

Kolejne rozdziały prezentują już rdzeń całego poradnika, czyli bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich dostępnych misji głównych w grze. W rozdziałach tych znajdziesz całe mnóstwo podpowiedzi, które pomogą ci uporać się z bossami, czy trudniejszymi momentami w grze.

Misja

1 - Czy ktoś pokona Esona?

Misja

2 - Z Avengers dookoła świata

Sekrety

W niniejszym poradniku nie mogło oczywiście zabraknąć rozdziałów poświęconych przedmiotom kolekcjonerskim. Znajdziesz tutaj szczegółowe omówienie zagadek logicznych przygotowanych przez twórców gry oraz lokalizację każdego minizestawu, złotego i różowego klocka, postaci w opałach i żetonu postaci. Dzięki tej części poradnika będziesz mógł bez problemu znaleźć każdy sekret i przejść grę w 100%.

Zwieńczeniem poradnika jest rozdział poświęcony technicznemu aspektowi gry wraz z wymaganiami sprzętowymi PC. Znajdziesz tutaj krótki opis tematu, który zainteresuje graczy korzystających z tej platformy.

Poradnik do LEGO Marvel Super Heroes 2 zawiera:

Liczne

porady dla początkujących oraz pomocne wskazówki;

Dokładny

opis

przejścia wszystkich misji w grze wraz z odpowiednio przygotowanymi zdjęciami;

Lokację

wszystkich

przedmiotów kolekcjonerskich;

Omówienie

kwestii

technicznej gry na komputery osobiste oraz wymagania sprzętowe.

Jacek Winkler (www.gry-online.pl)

Poradnik do gry

Podstawy

Porady ogólne

Podczas przechodzenia gry w 100% pamiętaj, by najpierw przejść przez kampanię fabularną

. W

ten sposób otrzymywać będzie postacie, które będą potrzebne przy rozwiązywaniu innych zagadek logicznych w grze. Nie musisz starać się odnajdywać wszystkich sekretów w misjach fabularnych. Nie musisz także bawić cię w zbieranie monet, ponieważ to samo będziesz mógł zrobić w trybie swobodnym tyle, że z udogodnieniem jakim są mnożniki zbierania monet. Zamiast tego więc skup się na fabule, a do sekretów wrócisz w późniejszym etapie rozgrywki, w trybie swobodnym.

Przed przystąpieniem do trybu swobodnego skup się na odblokowaniu jednej istotnej postaci

. Tą postacią będzie

Czarna

Wdowa, która będzie w stanie aktywować niewidzialność, a tym samym pomóc w rozwiązaniu zagadek, które tego wymagają. Postać Czarnej Wdowy odblokujesz wykonując zadanie poboczne do niej przypisane. Zadanie to znajdziesz przy łączeniu dwóch lokacji w trybie swobodnym - Nueva York i Sakaar (niedaleko koloseum).

Nie wszystkie misje można wykonać od razu

. Niektóre

z

nich pozostaną zablokowane do momentu, w którym wypełnisz cel umieszczony w innej lokacji. Na przykład na Manhattanie nie będziesz mógł wykonać zadania Nicka Fury, dopóki nie wypełnisz wyzwania dotyczącego pomocy agentom T.A.R.C.Z.Y. Nie panikuj jeżeli zobaczysz na mapie ikonę "kłódki". W takiej sytuacji skup się po prostu na wykonywaniu innych aktywności.

Oszczędzaj monety

. Monety

to jedyna waluta w grze (nie licząc różowych klocków, które są dodatkową warstwą blokowania udogodnień). Na początku zbieraj monety i nie wydawaj ich na nic. W momencie jak nazbierasz wystarczającą ilość monet, udaj się do Posiadłości Avengers i wydaj je na mnożnik zbierania monet. Na początku wykup x2, później x4, a w momencie dojścia do mnożnika x6 będziesz mógł zacząć wydawać zarobione pieniądze na postacie, czy pojazdy.

Podczas zarabiania monet możesz wykonywać pomniejsze zadania w trybie swobodnej eksploracji Chronopolis

. Jeżeli

akurat

natkniesz się na przeciwników i zaczniesz ich zabijać, twój mnożnik zbieranych monet będzie się powiększać. Na przykład za jednego zabitego przeciwnika otrzymasz mnożnik x2, za dwóch x3 itp. Maksymalnie możesz mieć aktywny mnożnik x10, a w połączeniu z mnożnikami z różowych klocków jedna niebieska moneta zagwarantuje ci kilkaset razy więcej pieniędzy aniżeli bez takich mnożników.

Po wykonaniu kilku misji głównych otrzymasz dostęp do połączonego Chronopolis

, czyli

miejsca, w którym znajdują się wszystkie lokacje do swobodnej eksploracji. Po otwarciu mapy pamiętaj, że możesz zmienić widok. Dolny poziom zawiera liczne huby, a górny latające miasto Attilan oraz bazę Knowhere. Każda lokacja zawiera komputer, po którego aktywacji naniesiesz na swoją mapę ikony z różnymi aktywnościami (zadania poboczne, zagadki ze złotymi klockami, czy lokacją Stana Lee).

Zawarta w poradniku kolejność wykonywania zadań nie jest ustalona odgórnie

. Na

przykład zadanie czwarte - Małpie Figle możesz wykonać po zadaniu piątym. Ważnym jest, by przed zadaniami wybrać odpowiednią do tego drużynę. Spis drużyn znajdziesz w opisie przejścia zadań głównych.

Sterowanie

PC

Klawisz

Funkcja

Poruszanie się postacią

Zmiana postaci / pojazdu (w połączeniu z H)

Specjalna umiejętność

Skok / Lot

Akcja

Poprzednia postać / tryb fotograficzny

Następna postać

Mapa

L/;/P/' - Sterowanie kamerą

Pauza

Xbox One

Klawisz

Funkcja

Ruch postaci

Pauza / Opcje

Mapa

Ruch kamery

Zmiana postaci

Zmiana postaci

Budowa / Interakcja

Skok / Lot

Atak / Celowanie

FAQ

Jak przejść grę w 100% | Porady do LEGO Marvel 2

LEGO Marvel Super Heroes 2 to najbardziej rozbudowana gra LEGO jaka kiedykolwiek powstała. Taktyka na przejście gry na stówkę jest natomiast bardzo prosta. Na początku skup się na przejściu wszystkich misji z głównego wątku (w sumie 20). Następnie skup się na odblokowaniu postaci potrzebnych do rozwiązania wszystkich zagadek w grze (przede wszystkich Czarna Wdowa. Jej lokacja znajduje się obok koloseum w Sakaarze). Po zebraniu wszystkich minizestawów możesz rozpocząć eksplorację swobodną w Chronopolis. Rozwiązuj zagadki, wypełniaj misje poboczne i wyzwania, aktywuj pomniki złotych klocków, ratuj Stana Lee i ukończ wszystkie wyścigi. Na koniec zajmij się kupnem wszystkich postaci i pojazdów.

Żeby przejść ją w 100% musisz wypełnić kryteria, które zostały rozpisane poniżej:

Przejście

wszystkich

20 misji głównych wraz ze statusem "Prawdziwy Wyznawca" przyznawany za zebranie wystarczającej ilości monet;

Przejście

wszystkich

10 misji dodatkowych Gwenpool wraz ze statusem "Prawdziwy Wyznawca" przyznawany za zebranie wystarczającej ilości monet;

Odnalezienie

wszystkich 10 różowych klocków;

Zebranie

w misjach wszystkich 200 minizestawów;

Uratowanie

Stana Lee ze wszystkich 50 opresji;

Zebranie

wszystkich 255 złotych klocków;

Aktywowanie

wszystkich 14 pomników złotych klocków w trybie swobodnym;

Odblokowanie

i zakupienie wszystkich 236 postaci wraz z pojazdami;

Wypełnienie

wszystkich

25 wyzwań w trybie swobodnej eksploracji Chronopolis i odblokowanie żetonów pojazdów;

Ukończenie

wszystkich

misji pobocznych w każdej z 18 lokacji zawartych w Chronopolis;

Ukończenie

wszystkich

wyścigów znalezionych w Chronopolis.

Jak zdobyć Czarną Wdowę? | Porady do LEGO Marvel 2

Czarna Wdowa to jedna z nielicznych postaci potrafiąca aktywować niewidzialność, a tym samym rozwiązać zagadki, które tego wymagają. Żeby odblokować tą postać musisz udać się do lokacji Sakaar w Chronopolis (niedaleko koloseum) i wypełnić dla niej zadanie poboczne. Przechodź przez kolejne etapy misji, zabijaj wrogów i ratuj postacie z Avengers, a nagroda w postaci żetonu będzie twoja.

Opis przejścia misji Kryminalny kryzys

Udaj się do pokazanego na obrazku miejsca na mapie i porozmawiaj z Czarną Wdową. Poprosi cię ona o pomoc w zajęciu się bandyckimi występkami zlokalizowanymi w różnych miejscach. Na początek udaj się na miejsce zaznaczone na twojej minimapie i zacznij okładać wszystkich zbirów, którzy się tam znajdują. Walczyć możesz dowolną postacią, ale osobiście polecam Ms.Marvel. Zmniejsz tę postać, a twoja szybkość ataku zagwarantuje szybką wygraną. Jest to w szczególności ważne przy walkach z przeciwnikami posiadającymi tarczę, czy wrogami-ninja. Jeżeli jednak będziesz akurat walczył z wrogami opancerzonymi, zmień postać na tą, która potrafi niszczyć srebrne i złote osłony (na przykład Iron Man).

W drugiej części misji leć na ratunek samej Czarnej Wdowie. Postać ta pod wpływem Symbionta zacznie cię atakować, dlatego zajmij się nią w pierwszej kolejności i ignoruj sługusów. Po obezwładnieniu głównego przeciwnika musisz zabić Symbionta, by ten nie przeskoczył na kogoś innego.

Trzecia część to powtórka z rozrywki, ale tym razem uratować musisz Hawkeye'a. Niszcz atakujące was Symbionty, a na koniec sługusów. Misja po tej akcji zakończy się, a ty w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Czarna Wdowa.

Jak szybko zarabiać monety? | Porady do LEGO Marvel 2

Monet w tej odsłonie LEGO jest... jak na lekarstwo. Postacie są drogie, a ułatwienia w postaci mnożników zdobywanych monet jeszcze droższe. Jak więc zebrać pieniądze na to wszystko? Otóż są dwa triki, którymi możesz się zająć. Na początku zabawy totalnie zignoruj zdobywanie monet. Nie musisz kupować żadnych postaci, ponieważ te zdobywane z głównych misji będą odblokowywane za darmo. Staraj się więc po prostu zdobywać monety przy okazji wykonywania zadań głównych. Po przejściu wszystkich dwudziestu misji będziesz mieć wystarczającą ilość monet na zakup mnożnika x2. Udaj się w takiej sytuacji do komputera Gwenpool ulokowanego w Posiadłości Avengers i kup największy mnożnik, na który cię aktualnie stać (mnożnik x2 nie powinien być dla ciebie zbyt drogi). Pamiętaj także, że po zakupie mnożnika musisz go aktywować w opcjach (Dodatki - mnożnik x2).

Kolejnym krokiem będzie zebranie wystarczającej ilości monet na mnożnik x4 oraz x6. Po ich aktywacji nie będziesz musiał się martwić więcej o pieniądze. Żeby jednak to zrobić musisz je zebrać (około dwóch milionów monet).

Dodatkowo możesz także skupić się na wykonaniu misji Gwenpool (misja 5 - To tu, Totem). Znajdziesz tam różowy klocek - przyciąganie monet. Dzięki temu udogodnieniu zbieranie monet stanie się łatwiejsze.

Sposób #1

Misja pierwsza (Czy ktoś pokona Esona?) zawiera idealne miejsce do "farmienia" monet. Na powyższym obrazku pokazane zostało miejsce, w którym możesz to robić. Wystarczy, że aktywujesz fontannę, a wypadnie z niej całe mnóstwo złotych i niebieskich studów. Po zebraniu wszystkich świecidełek, zapisz i wyjdź z gry, by potem powrócić do niej ponownie i wykonać ten krok drugi raz.

Ważnym tutaj jest, by zapisywać grę przed wyjściem. Jeżeli jej nie zapiszesz, po wyjściu z gry będziesz musiał odgrywać część misji na statku ponownie. Sposobem z zapisem staniesz od razu w drugiej fazie zadania, czyli w miejscu, w którym znajduje się fontanna. W taki sposób oszczędzisz dużo czasu.

Sposób #2

Drugim sposobem jest ukończenie wyzwań w pokoju Grandmaster'a. Znajdziesz go w Posiadłości Avengers. Za każdą rozgrywkę zbierać będziesz całkiem sporą sumkę monet, a co najważniejsze, możesz powtarzać ten krok dowolną ilość razy bez konieczności wychodzenia z gry, tak jak to było w przypadku pierwszego sposobu.

Opis przejścia

Misja 1 - Czy ktoś pokona Esona? | Solucja

Pierwsza misja skupia się na podstawowych zagadnieniach rozgrywki. Znajdziesz tu wyjaśnienie używania umiejętności oraz poznasz pierwsze dostępne postacie. Misja dzieli się na trzy główne części. Pierwszą z nich jest wydostanie się ze statku, drugą uratowanie cywilów, a trzecią walka z bossem - Esonem Poszukiwaczem.

Wydostań się ze statku

Uratuj cywilów

Pokonaj bossa - Esona Poszukiwacza

Wydostań się ze statku

Jak tylko odzyskasz panowanie nad postacią, przedostań się do drugiego pomieszczenia statku i zniszcz pokazaną na obrazku konstrukcję z klocków po prawej stronie, by umożliwić dojście do panelu sterowania. Po krótkiej rozmowie naciśnij wymagany przycisk, by odblokować klocki i stwórz z nich dźwignię, dzięki której otworzysz właz. Po otwarciu elementu stań na czerwonym przycisku, a zjedziesz windą na dolny pokład.

Po przedostaniu się na dolny pokład podejdź do miejsca pokazanego na obrazku jako Star Lord i użyj miny grawitacyjnej na wymaganym elemencie (przycisk akcji specjalnej). Na koniec odblokuj właz w podłodze za pomocą czerwonej konsoli przy ścianie i wyskocz ze statku.

Uratuj cywilów

Jak tylko odzyskasz panowanie nad postacią przedostań się na drugi koniec lokacji i korzystając z dobrodziejstw Star Lorda, wzleć na pokazaną na obrazku platformę. Po zeskoku aktywujesz czerwony przycisk, dzięki któremu rozwiniesz drabinę dla kolejnych postaci.

Po aktywacji drabiny zmień postać na Draxa i wejdź na jej pomocą na pierwsze piętro budynku. Po prawej stronie znajdziesz pękniętą ścianę, którą zniszczyć będziesz mógł atakiem specjalnym. Po aktywowaniu drona, pożar na dole zostanie ugaszony, a ty uratujesz pierwszą część cywili.

Po uratowaniu cywilów spadniesz na dolny poziom budynku. Otwórz drzwi za pomocą dźwigni i z rozsypanych na ziemi klocków stwórz kulę, dzięki której przedostaniesz się do kolejnej części lokacji. Korzystając z postaci Star Lorda, rzuć minę grawitacyjną w zniszczony uprzednio obiekt na środku, a dzięki temu uzyskasz dostęp do drzwi.

Same drzwi zniszczysz dzięki Draxowi, a po wykonanej akcji otrzymasz powiadomienie o uratowaniu kolejnej części cywilów. Żeby przejść do dalszej części mapki musisz przejść przez drzwi, które właśnie zniszczyłeś.

Po odzyskaniu panowania nad postacią otrzymasz dostęp do Rocket Racoona. Zejdź tą postacią na niższy poziom i w pokazanym na obrazku miejscu wystrzel rakietę w stronę srebrnej konstrukcji. Dzięki rakiecie ją zniszczysz i uratujesz ostatnią partię uwięzionych cywilów. Po zniszczeniu metalowej klatki zmień postać na Groot'a i przejdź na prawą stronę. Znajdziesz tutaj rozkopaną ziemię, którą musisz aktywować. W ten sposób uratowani cywile bezpiecznie wskoczą na statek.

Po krótkiej scence przerywnikowej odzyskasz panowanie nad postaciami. Zmień ją na Rocket Racoona i rozsypanych na ziemi klocków stwórz panel sterowania, który później aktywuj. Aktywację przeprowadzisz za pomocą naciskania odpowiednich przycisków pojawiających się na ekranie.

Po aktywacji działka na statku, wejdź na niego z lewej strony i skorzystaj z dostępnej broni, by pokonać pojazd nieprzyjaciela. Celownik zaznaczony będzie okręgiem, dlatego nie powinieneś mieć problemu z nawigacją.

Pokonaj bossa - Esona Poszukiwacza

Zniszczenie statku wroga zainicjuje krótką scenkę przerywnikową, w której to poznasz ostatniego przeciwnika - bossa. Bossem tym będzie Eson Poszukiwacz i będziesz musiał go pokonać. Na początku posłuchaj co mają do powiedzenia twoi sojusznicy. Planem działania będzie zbudowanie wzmacniacza, którego zbudujesz z klocków zniszczonego wraku statku. Żeby w ogóle mieć możliwość zbudowania wzmacniacza musisz nakierować atak bossa na odpowiednie miejsce (wrak statku). Wystarczy, że ustawisz się zaraz obok niego i poczekasz na atak specjalny Esona. Po zbudowaniu wzmacniacza, podejdź do niego jako Star Lord i rzuć w to miejsce minę grawitacyjną. W ten sposób pozbędziesz się głównej broni Esona.

Kolejnym etapem walki będzie ostrzeliwanie bossa z działka. Podejdź więc do statku po prawej stronie dowolną postacią i wskocz do niego. Kierując działkiem staraj się celować w rękę/laser przeciwnika. Po zniszczeniu lasera Esona, jego ręka runie na ziemię. Zostaniesz też poinformowany o jego słabym punkcie.

Korzystając z postaci Star Lorda ustaw postać na przycisku znajdującego się na dłoni Esona, po czym zmień postać na Draxa i wejdź na jego przedramię. Katapulta znajdująca się w tym miejscu wyrzuci Draxa na bark bossa, gdzie znajdziesz pękniętą ścianę, którą musisz zniszczyć. Za ścianą znajdziesz pokrętło, dzięki któremu wyłączysz pole ochronne Esona.

Jak tylko zejdziesz na dół, zmień postać na Star Lorda i zacznij ostrzeliwać zielony rdzeń w brzuchu bossa. Po jego zniszczeniu rzuć minę grawitacyjną w jego kierunku, a Eson Poszukiwacz zostanie pokonany. Za wykonanie zadania otrzymasz kilka postaci:

Drax;

Gamora;

Groot;

Groot (mały);

Rocket Raccoon;

Star-Lord;

Star-Lord (szara koszulka).

Misja 2 - Z Avengers dookoła świata | Solucja

Druga misja to zlepek trzech zadań zleconych przez Nicka Fury. Misja rozpoczyna się w bazie Avengers. Druga część prezentuje opis przejścia placówki badawczej na Syberii. Trzecia część to misja Iron Mana w oceanie, a czwarta wydarzenia na Moście Brooklińskim.

Dom Avengers

Placówka badawcza na Syberii

Walka z bossem - Presence

Misja w oceanie

Misja na Moście Brooklińskim

Dom Avengers

Misję rozpoczniesz od zapoznania się z postaciami ze świata Avengers. Na początku do twojej dyspozycji będziesz mieć postacie Wasp oraz Kapitana Amerykę. Dowolną z nich zacznij eksplorować teren, a jak będziesz gotowy wyjdź z pokoju i porozmawiaj z Iron Manem znajdującym się w holu bazy Avengers. Od Iron Mana otrzymasz zadanie odnalezienia 10 części potrzebnych do naprawy urządzenia.

Pierwsza część - pojemnik, znajduje się w holu obok schodów.

Druga część - drugi pojemnik, znajduje się na balkonie. Wleć tam korzystając z postaci Wasp.

Trzecia część - pierwsza sprężynka, znajduje się po drugiej stronie balkonu, na którym znalazłeś drugi pojemnik.

Czwarta część znajduje się niedaleko Sali Trofeów. Dostaniesz się tam za pomocą holu. Sama część leży przy schodach po lewej stronie.

Piąta i szósta część schowana została w Sali Trofeów. Pierwsza znajduje się zaraz obok głównego komputera, a druga na balkonie po lewej stronie.

Dwie kolejne części znajdziesz w pokoju z komputerem do wpisywania kodów oraz aktywowania różowych klocków. Do samego pokoju dostaniesz się z pozycji, w której znajduje się Iron Man. Wystarczy, że wskoczysz na balkon po lewej stronie i wejdziesz do pokoju.

Ostatnie dwie części znajdują się w pomieszczeniu, z którego rozpoczynałeś misję. Jedna z nich leży na parterze, a druga na balkonie. Po zebraniu wszystkich przedmiotów wróć do Iron Mana, by ukończyć to krótkie zadanie i kontynuować misję główną. W ten sposób otrzymasz także dwie postacie - Iron Man oraz Tony Stark.

Korzystając z Iron Mana zbuduj z odnalezionych wcześniej części konsolę, oraz napraw cale urządzenie poprzez naciskanie przycisków pojawiających się na ekranie. W ten sposób aktywujesz sekretny właz w podłodze, za pomocą którego przedostaniesz się do piwnicy i odbierzesz połączenie przychodzące od Nicka Fury.

Placówka badawcza na Syberii

Pierwszą częścią głównej misji będzie zbadanie placówki badawczej na Syberii. Do dyspozycji będziesz mieć trzy postacie - Thora, Kapitana Amerykę oraz She-Hulk. Na początku przedostań się w dalsze zakątki bazy, a w momencie pokazanym na obrazku zniszcz pojemniki, by uzyskać dostęp do klocków. Z owych klocków musisz zbudować platformę dla Kapitana Ameryki i za jego pomocą podsadź She-Hulk na drążek, by ta mogła wskoczyć na górny poziom.

Na górnym poziomie potrzebujesz dwóch postaci. Pierwszą zdążyłeś już podsadzić za pomocą platformy, a drugą powinien być Thor. Wzleć na wzniesienie i ustaw obie postacie na widocznych na obrazkach przyciskach. W ten sposób uruchomisz dźwignię, która zrzuci pojemnik z klockami na niższy poziom.

Po wykonaniu akcji zmień postać na Kapitana Amerykę i z rozrzuconych na ziemi klocków zbuduj wiatrak, za którego pomocą dostaniesz się na górę.

Na górze znajdziesz dwa mechanizmy. Za ich pomocą zdołasz otworzyć właz, którym dostaniesz się do dalszej części placówki. Na początku zniszcz dwa strzelające do ciebie lasery korzystając z postaci potrafiącej strzelać (na przykład Thor).

Jak tylko wykonasz ten krok, skieruj się na prawą stronę i skorzystaj z windy. Możesz oczywiście pominąć ten krok i wlecieć na wieżę korzystając z postaci Thora.

Jak tylko się tam znajdziesz wyrwij osłonę ze ściany i naładuj swój młot (przycisk akcji specjalnej), po czym trzymając przycisk ataku zasięgowego, naładuj generator znajdujący się za ścianką.