2,80 zł
Publikacja dla początkujących i chcących zacząć inwestowanie, tak aby móc zbudować sobie nowe źródła dochodów. Można w niej znaleźć podstawowe zagadnienie, dotyczące błędnych poglądów na tematy związane z inwestowaniem.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 17
© Anita Zielke, 2016
Praktycznie powinien poszukiwać dla siebie optymalnego sposobu na wydawanie małych pieniędzy i zarabianie jak największych, albo przynajmniej wielokrotności tego, co wydał. Nie jest łatwo określić, w co zainwestować, bo różne branże, uważają się za najlepsze, najbezpieczniejsze, najbardziej dynamiczne.
ISBN 978-83-8104-365-6
Książka powstała w inteligentnym systemie wydawniczym Ridero
Warto wiedzieć, że aktualnie na rynku zmieniają się trendy, bo wszyscy mają już dość reklam, spamu i tym podobnych „super ofert”. Z tego też powodu, zamiast zamieszczania reklam, a także wysyłania wszędzie promocyjnych ofert, należy zmienić taktykę i zacząć zwyczajnie informować o swojej firmie, jej ofertach, a także czy się zajmuje. Im z większą pasją się to robi, tym lepiej. Dodatkowo, warto także wiedzieć, że potrzeba jest być specjalistą w tym, co się robi, zazwyczaj Ci którzy pracują w danej branży już jakiś czas, mają dzięki temu pewne doświadczenie, znają określony rynek, a także dokładnie wiedzą, do kogo, jaka informacja powinna zostać skierowana. Nazywa się to, wyborem grupy docelowej. Chodzi w tym o to, żeby produkty dla kobiet kierować do kobiet, dla nastolatków do nastolatków, a dla mężczyzn do mężczyzn. Im więcej wie się na temat, osób które korzystają z danego rozwiązania, tym lepiej można dopasować informację dla takiej osoby. Tworzenie ankiet produktowych, także może być tu pomocne, ale powinny one być skierowane tylko do chętnych osób, a nie wszystkich, jak leci i nie powodować ucieczki klienta, przez stratą czasu poświęconego na ankietę. Sposobem na to może być nagroda rzeczowa, za samo udzielenie odpowiedzi.