Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do dodatku do gry Guild Wars - Guild Wars: Nightfall koncentruje się wyłącznie na trybie PvE opisując wszystkie zadania oraz misje, jakie możecie w nim znaleźć oraz najważniejsze miejsca we wszystkich krainach i miastach.
Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Guild Wars: Nightfall to kolejny, drugi już dodatek do niezwykle popularnej gry online. Najważniejsze zmiany jakie wprowadza Nightfall, to dodanie nowego kontynentu, a także dwóch klas postaci.
Gra Guild Wars: Nightfall, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku MMO. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 136
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=636
Wyspa Shehkah, Wioska Chahbek - miasto i misja
Kamadan, Klejnot Istanu; Pola Churrhir; Doki Słońca
Równina Jarin, Twierdza Słonecznych Włóczni
Klify Dohjok, Świt Czempiona
Rozlewiska Zehlon, Astralarium
Wykopaliska Jokanur (misja)
Wykopaliska Jokanur (miasto), Fahranur, Pierwsze Miasto
Wyspy Issnur, Przystań Beknur
Rafa Mehtani, Osada Kodlonu
Czarny Przypływ (misja)
Czarny Przypływ (miasto), Moczary Lahtenda
Nadbrzeże przy konsulacie - miasto i misja, Konsulat
Osada Yohlon, Okręg Arkjok
Wybrzeże Marga, Zatoka Nundu (miasto)
Azyl Słonecznych Włóczni, Centrum Dowodzenia
Cmentarz Venta (miasto), Wypalona Marchia
Cmentarz Venta (misja)
Zatoka Dajkah - miasto i wyzwanie
Rozdroże Kodonur (miasto), Urwiska Jahai
Rozdroże Kodonur (misja)
Przejście Pogahn (miasto), Posiadłość Dejarinów
Obóz Hojanu, Brzeg Barbarzyńców
Przejście Pogahn (misja); Gandara, Księżycowa Twierdza
Schronisko Rilohn (misja)
Schronisko Rilohn (miasto), Rozlewisko Mahnkelon
Szczelina Moddok (miasto), Jaskinie Bahdok
Szczelina Moddok (misja)
Tarasy Wehhan, Świątynia Tajemnic, Kanion Yatendi
Targowisko Yahnur, Dolina Vahtendi
Sad Tichark (miasto), Wzgórza Forum
Sad Tichark (misja)
Bazar Kodash, Ogród Seborhin
Wielki Dwór Sebelketha (miasto), Zwierciadło Lyss
Wzgórze Honur, Prześwietne Makunn, Amfiteatr Bokki
Miasteczko Mihanu, Kraina Chokhin
Bastion Dzagonur (miasto), Ostępy Bahzda
Bastion Dzagonur (misja)
Hol Dashy (miasto), Ukryte Miasto Ahdashim
Hol Dashy (misja)
Wielki Dwór Sebelketha (misja)
Horda Jennura (miasto), Kopalnie Vehjin
Horda Jennura (misja)
Zatoka Nundu (misja)
Bramy Pustkowi (miasto), Procesja Turaia
Bramy Pustkowi (misja)
Ruiny Sahlahji (miasto), Siarczane Pustkowia
Ruiny Sahlahji (wyzwanie)
Bazaltowa Grota, Posiadłość Joko
Kościany Pałac, Alkali Pan
Legowisko Zapomnianych, Rozbity Jar, Zatrute Skały
Ruiny Morah (miasto), Kryształowe Wzniesienie
Ruiny Morah (misja)
Paszcza Udręki, Pęknięte Serce
Bramy Udręki, Brama Mrocznych Ziem, Mroczne Jahai
Węzeł Cieni miasto i wyzwanie
Brama Bólu miasto i misja
Brama Bólu (miasto), Domena Bólu
Brama Strachu, Domena Strachu
Brama Tajemnic, Domena Tajemnic
Brama Szaleństwa (miasto), Głębiny Szaleństwa
Brama Szaleństwa (misja)
Wrota Abaddona (miasto), Tron Tajemnic
Wrota Abaddona (misja)
Brama Katuszy
Witam wszystkich w poradniku do drugiego dodatku do jednej z najpopularniejszych gier MMO. Skoncentruję się w nim wyłącznie na trybie PvE (człowiek vs. otoczenie) i postaram się opisać, lub choćby zaznaczyć, wszystkie zadania oraz misje, jakie możecie w Nightfallu znaleźć, a także pokazać najważniejsze miejsca we wszystkich krainach oraz miastach, które możecie odwiedzić.
Ponieważ gra zawsze wskazuje miejsce, do którego należy się udać w celu wykonania zadania, nie będę ich zaznaczał na mapkach, chyba że można się do takowego miejsca dostać na kilka sposobów, lub jest to szczególnie trudne. Również opis zadań będzie raczej pobieżny, gdyż większość informacji można znaleźć w swoim dzienniku (domyślnie klawisz "L"). Nie dotyczy to oczywiście zadań skomplikowanych, do których trzeba się specjalnie przygotować. Z kolei misje będą opisane szczegółowo, wraz z mapkami, na których zaznaczę najważniejsze miejsca, przydatne do ich szczęśliwego ukończenia. Zapraszam do lektury.
Po pierwsze: w przypadku zbrojmistrzów zaznaczyłem jedynie poziom zbroi, którą możecie u nich nabyć. I tak:
Poziom 1 - z takim zaczynacie grę.
Poziom 2 - wojownik i paragon: 35; derwisz, łowca i zabójca: 25; pozostali: 15;
Poziom 3 - wojownik i paragon: 50; derwisz, łowca i zabójca: 40; pozostali: 30;
Poziom 4 - wojownik i paragon: 65; derwisz, łowca i zabójca: 55; pozostali: 45;
Poziom 5 - wojownik i paragon: 80; derwisz, łowca i zabójca: 70; pozostali: 60;
Po drugie: wszystkie lokacje (miasta i krainy) pisałem kursywą, natomiast imiona postaci, które możecie spotkać w grze, pogrubiłem.
Po trzecie: Jeśli czasem wydaje się wam, że jakiś fragment treści jest pisany niekonsekwentnie pod względem ortografii, najprawdopodobniej jest to efekt tłumaczenia gry, gdyż starałem się pisać wszystkie nazwy własne tak, jak to widziałem w trakcie rozgrywki. Ponadto samo tłumaczenie jest wciąż uaktualniane i może się zdarzyć, że część błędów zostanie poprawiona, przez co niektóre nazwy mogą ulec zmianie. Mam nadzieję, że, mimo wszystko, nie wpłynie to na jakość poradnika.
Po czwarte: punkty Niosącego Światłość - im więcej ich macie tym lepiej. Naprawdę dobrze jest mieć chociaż drugi poziom, zanim zacznie się pierwszą misje w Krainie Udręki. Ponadto, w czasie podróży po tym regionie, prawie każdy członek drużyny (z wyjątkiem mnichów) powinien mieć ze sobą umiejętność Spojrzenie Niosącego Światłość. Ona naprawdę ułatwia życie.
Po piąte: numerki w nawiasach są odwołaniami do cyfr na odpowiednich mapkach i mają za zadanie ułatwić wam orientację w terenie.
Po szóste: Brama Katuszy i przylegające do niej tereny są elementem elitarnej misji. Nazwa elitarna jest tutaj jak najbardziej na miejscu. Można ją zrobić jedynie wysoce wyspecjalizowaną i zgraną drużyną. Ja niestety nie byłem w stanie znaleźć wystarczającej liczby odpowiednich osób, aby móc zrobić związane z tą misją zadania. Jedno jest pewne - jeśli mieliście większe problemy z którąkolwiek ze zwykłych misji, nawet nie próbujcie się tam wybierać, albo zginiecie w ciągu minuty (mówię poważnie).
Po siódme, trochę prywaty na koniec: pozdrawiam kolegów z gildii Ancient Guardians of Darkness [GoD], którzy pomogli mi w stworzeniu tego poradnika.
Jest to mały teren, z którego rozpoczynają grę postaci RPG stworzone w Nightfallu. Po jego opuszczeniu nie ma już możliwości, by tu powrócić.
Zadania:
Kormir:
Idź skrótem (omiń samouczek) - jeśli znacie podstawy sterowania oraz zasad tej gry, weźcie to zadanie.
Zbierz rekrutów (samouczek) - jeśli gracie po raz pierwszy, jest to zadanie dla was. Pokaże wam podstawowe zasady rządzące tą grą.
Do Wioski Chahbek - kontynuacja powyższego zadania, przenosi was do
Wioski Chahbek
.
Najemnicy (poziom 3):
Kihm (uzdrowicielka)
Sogolon (inspirator)
Pozostali:
Pierwsza Włócznia Jahdugar (rozpoczęcie misji)
Hawan
Małe dziecko
Mieszkaniec Istan
Jibehr
TrzechRekrutów Słonecznych Włóczni
Zadania:
Pierwsza Włócznia Jahdugar
Przepytaj rekrutów - należy porozmawiać z trzema rekrutami, po czym wrócić do
Jahdugara
.
Jibehr
Nie walcz sam (tylko dla postaci z Nightfalla, które ukończyły powyższe zadanie i nie wzięły jeszcze zadania "Przyjaciel w potrzebie" od
Kiny
w
Kamadanie
) - należy dołączyć do drużyny przynajmniej jednego najemnika, po czym porozmawiać z
Jibehrem
.
Zadania do wykonania: należy zabić wszystkich korsarzy.
Aby otrzymać nagrodę mistrzowską musimy utrzymać przy życiu wszystkich rekrutów. Jeden może zginąć, jeśli wystarczy nam ekspercka.
Koss musi być w drużynie, aby można było rozpocząć misję.
Misja jest bardzo prosta, tym bardziej, że Kormir ma 20 poziom. Najpierw udajcie się w kierunku beczek (2), którymi należy załadować obie katapulty (1). Aby to zrobić, należy, trzymając beczkę, nacisnąć na dźwignię danej machiny, po czym zrobić to drugi raz, aby katapulta wystrzeliła. Potem udajcie się do punktu 3, gdzie znajdziecie bossa. Jeśli podejdziecie wystarczająco blisko, to Kormir pomoże wam go zabić, co znacznie przyśpieszy zabawę. Tak naprawdę praktycznie nie ma możliwości utraty któregoś z rekrutów, tym bardziej, jeśli skupicie ogień przeciwników na sobie. Po śmierci ostatniego z korsarzy misja jest zakończona.
To w sumie na tyle. Drużyna może się składać z dowolnych profesji. Ba, da się nawet zrobić misję tylko z Kossem.
Jest to teren, na którym można poznać trochę mechanikę gry, jak działają różne umiejętności itp. Jeśli gracie łowcą, tu najłatwiej zdobyć zwierzaka - flaminga.
Zadania:
Pierwsza Włócznia Dehvad:
Wszystkie poniższe zadania są dostępne tylko dla postaci z Nightfalla.
Szkolenie podstawowe - należy porozmawiać z jednym z nauczycieli waszej głównej profesji, po czym wrócić do
Dehvada
.
Szlifowanie zdolności - zdobądź 5 poziom doświadczenia.
Wybierz swą profesję dodatkową - nic dodać, nic ująć.
Pozostawić spuściznę - należy spotkać się z
Dunkoro
na
Klifach Dohjok
, po czym zniszczyć pięć grup harpii.
Kolekcjonerzy:
KucharzLonbahn (1 kawałek tkanki ze smoczego jaszczura)
Nenah (2 odnóża młodego termita)
Najemnicy (poziom 3):
Kihm (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Rzemieślnicy:
Mehinu (zbroje, poziom 2)
Chorben (uzbrojenie)
Kupcyihandlarze:
Answa (kupiec)
Shatam (kupiec)
Barlom (handlarz barwnikami)
Kahlim (handlarz surowcami)
Duuja (handlarz rzadkimi surowcami)
Kailona (handlarz runami)
Gildie:
Risa (heraldyk gildii)
Lokuto (rejestracja gildii)
AmbasadorKintaju (siedziby gildii)
Schowek:
AgentkaXunlai (schowek)
Przedstawiciel Xunlai (ulepszenia schowka)
Nauczyciele:
Pikin (umiejętności bohaterów)
Tohn (umiejętności)
Pozostali:
Alekaya
Yahir (strażnik areny)
Recepcjonista Arlon
Deras Tenderlin
Ahlaro, zarządca doków
Funwa Shento
Mieszkaniec Istan
Kina
Mahk
Syn Mahka
Żona Mahka
Druga Włócznia Binah
Obserwator
Jueh, agentka Xunlai
Małe dziecko
Pierwsza Włócznia Dehvad
Zadania:
Barlom:
Barwne kwiaty - taka mała ciekawostka najpierw: oryginalna nazwa tego zadania brzmi "To Dye For". Znaczy to mniej więcej "do pomalowania", ale fonetycznie wymawia się identycznie ze stwierdzeniem "to die for", co oznacza umrzeć za coś. Zaś co się tyczy wykonania zlecenia, udajcie się do
Wykopalisk Jokanur
i wyjdźcie stamtąd na
Rozlewiska Zehlon
. Zaraz za drzwiami, po lewej stronie znajdziecie bagienny kwiatek.
Chorben:
Stal wysokiej jakości - udajcie się do
Twierdzy Słonecznych Włóczni
, porozmawiajcie tam z
Kasztelanem Puubą
, a następnie spotkajcie się z nim na zewnątrz miasta i pomóżcie mu zabić 10 dowolnych wrogów.
Recepcjonista Arlon:
Ręka, rękę myje - typowe zadanie związane z bieganiem. Niewiele walki, za to spore odległości do przebycia :(.
Wycieczka krajoznawcza - wyjdźcie z
Astralarium
na
Rozlewiska Zehlon
. Musicie osłonić wycieczkę, aż dojdzie w pobliże przejścia do
Klifów Dohjok
.
Kolejna prośba - zadanie identyczne z powyższym, ale tym razem trzeba przeprowadzić wycieczkę przez
Moczary Lahtenda
.
DerasTenderlin:
Groza w Tyrii (tylko dla postaci spoza podstawowej kampanii) - kolejne zadanie, w którym wystarczy kierować się strzałką i rozmawiać z wyznaczonymi postaciami. Dzięki niemu traficie do
Lwich Wrót
w Tyrii.
Ahlaro, zarządca doków:
Zwołanie rady - króciutkie zadanie. Udajcie się do
Konsulatu
i porozmawiajcie z trzema mędrcami. Po wygłoszeniu mowy,
Mędrzec Suhl
da wam nagrodę i następne zadanie.
Pierwsza Włócznia Dehvad:
Dalsze szkolenie - udajcie się na
Pola Churrhir
i porozmawiaj z przynajmniej jednym nauczycielem profesji innej, niż wasza główna.
Szkolenie dowódcy - dołączcie do drużyny bohatera (i najlepiej najemników) i ukończcie szkolenie na
Polach Churrhir
.
Wyspa Umarłych - należy najpierw udać się na
Klify Dohjok
i tam pokonać pierwszą grupkęożywieńców, a potem po 3 kolejne na
Wyspach Issnur
i
Rafie Mehtani
.
Zły przypływ - najpierw udajcie się do
Doków Słońca
i porozmawiajcie z
Generałem Yurukaro
. Przeniesie was ona do obleganego
Kamadanu
, który musicie oczyścić ze sług chaosu. Potem wystarczy włączyć mapę, przenieść się do
Kamadanu
i odebrać nagrodę.
Specjalna przesyłka - udajcie się na
Wyspy Issnur
. Tam będziecie musieli najpierw mocno skopać
Jereka
, aby ten posłuchał rozkazów.
FunwaShento:
Zaraza w Kintaju (tylko dla postaci spoza Factions) - zadanie identyczne z "Groza w Tyrii", z tą różnicą, że znajdziecie się ostatecznie w
Centrum Kaineng
w Kintaju.
Kahleem:
Dziewczyna od surowców- należy odnaleźć
Pelei
na
Równinie
Jarin
, po czym pokonać 10 zabójczych ibog.
Kailona:
Zaginiona dostawa -udajcie się we wskazane miejsce i zabierzcie ze skrzyni skradziony atrament. Warto zrobić to zadanie, gdyż otrzyma się za nie mniejszą runę wigoru, a to nie byle co.
Kina:
Przyjaciel w potrzebie (tylko dla postaci z Nightfalla, które nie wzięły jeszcze zadania "Nie walcz sam" od
Jibehra
z
Wioski Chahbek
) - należy dołączyć do drużyny przynajmniej jednego najemnika, wyjść na
Równinę Jarin
i porozmawiać z
Kiną
.
Mehinu:
Opancerzony transport - po wyjściu z
Kamadanu
spotkajcie się z
Dengo
i eskortujcie go do bram
Twierdzy Słonecznych Włóczni
. Zostaniecie raz zaatakowani, ale
Dengo
jest w stanie się sam obronić, więc nie powinno być problemów.
Nenah:
Więcej rzeczy! - musicie tak długo zabijać insekty (najlepiej robić to na zewnątrz
Twierdzy Słonecznych Włóczni
), aż wypadną wam dwa odnóża młodego termita. Następnie wymieńcie je u
Nenaha
na torbę i porozmawiajcie z nim raz jeszcze, aby odebrać nagrodę.
Shatam:
Kradzież tożsamości - wystarczy udać się do
Klifów Dohjok
i zabić paru korsarzy. Są zaraz na północ od wyjścia ze
Świtu Czempiona
.
Jueh, agentka Xunlai:
Osobisty Schowek - wystarczy porozmawiać z
Jueh
drugi raz, aby wykonać to zadanie.
Jest to mały teren związany z kilkoma zadaniami.
Zadania:
Generał polowy Hayao:
Elitarny wojownik Zaishen - należy udać się na
Równinę Jarin
i tam pokonać
Akolitkę Jin
oraz
Akolitę Sousuke
.
Kolekcjonerzy:
Adhitok (3 zmysłowe korzenie)
Kushau (3 odnóża młodych termitów)
Timahr (3 skorupy mandragory)
Zadania:
KrólewskikucharzHatundo:
Uczta Bokki - trzeba zdobyć 3 dania, aby móc rozpocząć ucztę. Owe żarcie dostaje się od trzech wymienionych w opisie zadania kolekcjonerów, a potrzebne do tego przedmioty wypadają z ibog, łuskowców oraz żelazozębych jaszczurów.
Mauban:
Palcem po mapie - wystarczy przenieść się do
Kamadanu
przy pomocy mapy.
Nehdukah:
Polowanie na wieprza - najpierw musicie poczekać, aż
Nehdukah
posprzecza się ze znajomymi, następnie wziąć od niego zadanie, udać się w wyznaczone miejsce, odeprzeć atak wrogich stworów i wrócić do punktu wyjścia.
Generał polowy Hayao:
Hayao oferuje dwa zadania: "Uczennica Jin" oraz "Uczeń Sousuke". Oba polegają na tym samym - należy udać się do Rozlewisk Zehlon (najlepiej z Astralarium) i tam pokonać kilka duchowych stworów. Wtedy wystarczy tylko oddać zadanie i już macie nowego bohatera. Niestety można wybrać tylko jedno z tych zadań. Ja polecam Akolitę Sousuke, gdyż jest elementalistą i może naprawdę nieźle wspomóc drużynę w walce.
Jerek:
Śladem zwoju - należy udać się do
Klifów Dohjok
i pokonać 5 bossów korsarzy i zebrać zwoje, które z nich wypadają. Jeśli nie czujecie się zbyt silni, to wyruszcie z
Przystani Beknur
.
Próba ognia -
Jerek
przeniesie was do
Konsulatu
. Z lewej strony ekranu pojawią się dwa paski odzwierciedlające wasze poparcie wśród sędziów. Jeśli zależy wam na jak najlepszym wyniku, to wybierajcie następujące opcje:
Dunkoro
- "Zareagowaliśmy na zło, które tam uwolniono. Bez nas Apokryf zabiłby setki ludzi".
Żelazna
Pięść
- "Powstrzymaliśmy następną inwazję korsarzy na Istan".
Melonni
- "Obecnie między nami i Kourną panuje pokój". Bajer polega na tym, że ta punktacja jest do niczego nie potrzebna i bez względu na jej wynik zadania się nie da oblać. Nagroda też jest zawsze ta sama.
Kolekcjonerzy:
Sehyal (3 świadome ziarna)
Kwatermistrz Słonecznych Włóczni (1 wyróżnienie wojenne)
Kwatermistrz Słonecznych Włóczni (3 wyróżnienia wojenne)
Najemnicy (poziom 3):
Kihm (uzdrowiciel)
Herta (elementalistka ziemi)
Sogolon (patron)
Gehraz (derwisz)
Kupcy i handlarze:
Yedah (kupiec)
Nauczyciele:
Shiloh (umiejętności bohaterów)
Runduk (oficer Słonecznych Włóczni)
Schowki:
AgentkaXunlai (schowek)
Pozostali:
Kapitan Denloh
Kasztelan Puuba
Churrlan
Mieszkaniec Istan
Istański Szlachcic
Poturi
Sehti
Shaurom
Słoneczna Włócznia
Tkacz Tamapi
Obserwator
Zadania:
Kasztelan Puuba:
Wschodzące słońca - trzeba się udać na
Rozlewiska Zehlon
i nieźle się nabiegać, by ostatecznie zabić parę jaszczurek.
Żelazna prawda - należy udać się na sam koniec
Rafy Mehtani
i tam pokonać grupkę korsarzy.
Przygotowania do wojny (szkolenie rekrutów) - wyjdźcie z
Kamadanu
na
Równinę Jarin
i spotkajcie się z
Kormir
. Po krótkiej pogawędce dostaniecie rozkaz wybicia paru łuskowników. Potem wystarczy już tylko wrócić po nagrodę i zadanie wykonane.
Przygotowania do wojny (wiatr i woda) - udajcie się do
Rafy Mehtani
i tam obrońcie kilku żeglarzy przed atakami wodnych dżinów. Nic trudnego.
Przygotowania do wojny (upiorny rekonesans) - należy udać się na
Moczary Lahtenda
, przespacerować się we wskazane miejsce, przyklęknąć (komenda /kneel) przed kamienną twarzą, a następnie pokonać trzy duchy, które się pojawią. Znowu kaszka z mleczkiem.
Poturi:
Dowód odwagi - należy pomóc
Poturiemu
odzyskać miecz. W tym celu musicie pokonać sporą grupkę korsarzy (uwaga, jeśli będziecie zbyt słabi, możecie szybko zginąć). Jeden z korsarzy ma słowo "ranny" w imieniu. Po jego zabiciu pojawi się w pobliżu skrzynka. Otwórzcie ją i przekażcie miecz właścicielowi.
Zwerbuj Rojisa - ponownie - udajcie się na
Wyspy Issnur
i tam pomóżcie
Rojisowi
,
aby go przekonać do powrotu w szeregi Słonecznych Włóczni.
Z małej chmury wielki deszcz - wystarczy przejść się do
Rafy Mehtani
i tam zebrać trochę monet i zwój ze wskazanego miejsca.
Sehti:
Pirat Suwash - musicie pokonać kilka grupek korsarzy. Nic trudnego. Pod koniec zadania znajdziecie się w pobliżu
Świtu Czempiona
, więc warto tam zajść przy okazji, jeśli jeszcze nie odkryliście tego miasta.
Shaurom:
Ukryte zagrożenie - Najpierw spotkajcie się z
Elonbelem
na
Równinie Jarin
. Następnie podążajcie za nim aż okaże się, że to zdrajca. Zaatakuje was wtedy dodatkowo grupka korsarzy, która nie stanowi tak naprawdę zagrożenia, w przeciwieństwie do samego
Elonbela
, który ma 15 poziom. Uważajcie, żeby niepotrzebnie nie zginąć. Pod koniec zadania znajdziecie się w pobliżu
Astralarium