Żywienie w chorobach skóry - Czerwonogrodzka-Senczyna Aneta, Zalewska-Janowska Anna - książka

Żywienie w chorobach skóry książka papierowa

Czerwonogrodzka-Senczyna Aneta, Zalewska-Janowska Anna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

104,00 zł
od 52,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Publikacja w sposób kompleksowy porusza tematykę aktualnego spojrzenia na rolę diety w zdrowiu skóry. Zawarte w niej informacje zostały oparte na najnowszych badaniach naukowych oraz praktycznym doświadczeniu specjalistów w dziedzinie dermatologii oraz żywienia. Książka prowadzi czytelnika od podstawowej wiedzy na temat wpływu diety na dobrostan skóry i procesy jej starzenia, poprzez omówienie wybranych chorób skórnych, w których może ona wspierać proces leczenia aż do wskazówek dotyczących wsparcia psychologicznego w tych schorzeniach. Autorzy analizują również wpływ żywienia na procesy patologiczne w skórze oraz mechanizmy immunologiczne, które odgrywają kluczową rolę w rozwoju chorób dermatologicznych. Dzięki tej książce specjaliści będą mieli możliwość lepszego zrozumienia wpływu diety na zdrowie tego największego widocznego dla otoczenia organu ciała człowieka oraz wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce klinicznej. Publikację dedykujemy wszystkim zajmującym się żywieniem i dietetyką, specjalistom z zakresu ochrony zdrowia, lekarzom, pielęgniarkom i kosmetologom. Może też stanowić ciekawe źródło informacji dla studentów różnych kierunków związanych z dietetyką, żywieniem człowieka czy medycyną i naukami o zdrowiu, oraz pacjentom – tak aby znaleźli wstępne wskazówki do zmiany diety i wspomożenia procesu leczenia swojej choroby.

Liczba stron: 260

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 15.0x21.0cm

ISBN: 9788301234522

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.