Żywienie, diagnostyka i leczenie w SIBO - Szpunar-Radkowska Hanna - książka

Żywienie, diagnostyka i leczenie w SIBO książka papierowa

Szpunar-Radkowska Hanna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

94,00 zł
od 47,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pierwsze tak kompleksowe opracowanie dotyczące żywienia, diagnostyki i leczenia w SIBO, oparte na aktualnych badaniach naukowych oraz doświadczeniu praktycznym autorów. W książce systematycznie i zgodnie z najnowszą wiedzą opisano całość procesu, jakiemu jest poddawany pacjent z rozpoznaniem SIBO. W sposób przystępny (liczne infografiki i tabele) i zgodny z aktualnymi rekomendacjami przedstawiono, jak przebiega antybiotykoterapia, dlaczego jest istotna w leczeniu przerostu bakteryjnego, jak powinno wyglądać prawidłowe leczenie oraz jak zapobiegać nawracaniu SIBO w przyszłości. Przybliżono również zagadnienia dietoterapii i suplementacji, w tym również probiotykoterapii. W publikacji opisano symptomatologię i standardy terapeutyczne, opierając się na aktualnych zaleceniach farmakoterapeutycznych i psychoterapeutycznych oraz wykorzystaniu neuromodulatorów. Autorzy bardzo podkreślają znaczenie mikrobioty, która ulega silnym i nieustannym zmianom, co w procesie leczenia SIBO odgrywa priorytetową rolę i powinno wpływać na styl życia pacjenta, w tym przede wszystkim na jego dietę. Tytuł jest niezbędny w bibliotece studentów dietetyki i innych kierunków z dziedziny nauk medycznych i nauk o zdrowiu, dietetyków oraz każdego zainteresowanego tematem mikrobioty, problematyką zdrowia przewodu pokarmowego i tzw. well-beingu. Stanowi cenny drogowskaz dla pacjentów cierpiących na SIBO.

Liczba stron: 300

Rok wydania: 2023

Format (wymiary): 15.0x23.5cm

ISBN: 9788301229382

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.