Zwierzaczki z głośnej paczki - Kwiecińska Mirosława - książka

Zwierzaczki z głośnej paczki książka papierowa

Kwiecińska Mirosława

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książeczka sensoryczna – zawiera elementy dotykowo dwiękowe
Wspiera wszechstronny rozwój dziecka – pobudza zmysły wzroku, dotyku i słuchu
Do zabawy zachęca wyjątkowy wykrojnik w kształcie głów zwierzątek.
Całości dopełnia przyjazna rymowana opowiastka.

Maluszek towarzyszy rudemu kotkowi w poszukiwaniu przyjaciół z Głośnej Paczki. Dzięki temu poznaje kolejne zwierzaczki, głaszcze ich miłe futerka i, po wciśnięciu elementu dotykowego, słucha głosów, jakie wydają. Wyróżnikiem publikacji jest oryginalny kształt książeczki powstały z wycięcia główek bohaterów. Ilustracje są dynamiczne, zabawne, utrzymane w pogodnej stylistyce. W dymkach zapisano wyrazy dźwiękonaśladowcze, co ma służyć utrwaleniu głosów zwierząt przez dziecko. Towarzysząca rysunkom wierszowana historyjka opisuje radosny dzień z życia wiejskich zwierzątek, podkreśla siłę przyjaźni, zwraca uwagę na pozytywne aspekty ruchu na świeżym powietrzu.

Książka
• działa naróżne zmysły: wzrok, dotyk, słuch
• zapoznaje z dźwiękami wydawanymi przezzwierzęta
• pozwala pogłaskać miękkiefuterka
• rozwijawyobraźnię
• wzbogacasłownictwo
• kształtujepoczucie estetyki

Dotknij, posłuchaj

Seria książeczek sensorycznych przeznaczona dla młodszych dzieci. Pozwala na różnorodną zabawę, angażując jednocześnie kilka zmysłów. Wyróżniają ją: oryginalny kształt wykrojnika i elementy dotykowo-dźwiękowe. Uwagę maluszków skupiają też sympatyczne ilustracje oraz prosta, pełna optymizmu historyjka.

Liczba stron: 10

Format (wymiary): 21.0x23.0cm

ISBN: 9788381810449

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.