Zrozumieć sprawozdanie finansowe - Świderska Gertruda - książka

Zrozumieć sprawozdanie finansowe książka papierowa

Świderska Gertruda

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

79,00 zł
od 39,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka omawia zasady i proces tworzenia sprawozdania finansowego. Umożliwia śledzenie wpływu różnych transakcji gospodarczych na pozycje sprawozdania finansowego (bilansu, rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów pieniężnych). W przystępny sposób pozwala m.in. zrozumieć treść sprawozdania finansowego oraz ocenić na jego podstawie kondycję finansową firmy.

Autorka odpowiada m.in. na następujące pytania:
• co to jest sprawozdanie finansowe, kto je sporządza i odpowiada za jego rzetelność;
• jakich informacji dostarcza bilans, o czym informuje struktura aktywów i pasywów;
• czy przychodom i kosztom zawsze towarzyszą wpływy i wydatki środków pieniężnych;
• jakich informacji dostarcza zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym;
• jakie znaczenie mają informacje niefinansowe;
• co to jest sprawozdawczość zrównoważonego rozwoju;
• jak ocenić kondycję firmy na podstawie sprawozdania finansowego.

W trzecim wydaniu autorka m.in. wskazuje jak oceniać ryzyko zniekształcenia informacji zawartych w sprawozdaniu finansowym oraz, kto dokonuje atestacji sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju.

Książka przeznaczona jest dla księgowych, pracowników działów kadr, sprzedaży, marketingu, menedżerów, ekonomistów oraz przedsiębiorców. Będzie cennym źródłem wiedzy dla radców prawnych, komorników, prokuratorów, doradców podatkowych, a także przedstawicieli nauki oraz studentów rachunkowości, finansów, controllingu i zarządzania.

Liczba stron: 144

Rok wydania: 2025

ISBN: 9788383904474

Wydanie: 3

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.