Zróżnicowanie dostępności transportowej miast w województwie łódzkim - Szymon Wiśniewski - książka

Zróżnicowanie dostępności transportowej miast w województwie łódzkim książka papierowa

Szymon Wiśniewski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Prezentowana książka dotyczy dostępności transportowej, która pozwala na ocenę efektywności działań inwestycyjnych w różnych skalach geograficznych. Autor skupił się na zbadaniu zróżnicowania dostępności miast województwa łódzkiego w zakresie wyposażenia w infrastrukturę, funkcjonowania transportu zbiorowego oraz indywidualnego. Książka może zainteresować z jednej strony m.in. gestorów infrastruktury transportowej, instytucje kreujące politykę transportową i przestrzenną na poziomie lokalnym i regionalnym czy instytucje kierujące organizacją transportu zbiorowego. Z drugiej zaś może być pomocna w ujęciu dydaktycznym, np. przy realizacji projektów związanych z geografią transportu.
Autor stosuje bardzo różnorodne podejścia metodyczne. Powoduje to, że książka staje się niejako podręcznikowym przeglądem metod analizy wyposażenia infrastrukturalnego oraz dostępności transportowej. Autor posługuje się m.in. nowatorską metodą identyfikowania istnienia określonej rangi elementów sieci w ekwidystantach wokół badanych ośrodków miejskich, a także prezentuje bardzo dokładne badania połączeń kolejowych i autobusowych w oparciu o rozkłady jazdy. Podjęte badania bazują na pełnej macierzy obejmującej wszystkie relacje dwustronne między 44 miastami regionu.

Liczba stron: 224

Rok wydania: 2015

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788379695218

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.