Żołnierze Wyklęci - Kozimala Irena - książka

Żołnierze Wyklęci książka papierowa

Kozimala Irena

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

,,Czytałem i recenzowałem wiele opracowań o polskim wojennym i powojennym podziemiu niepodległościowym. Książka dr Ireny Kozimali wyróżnia się pod wieloma względami. W pasjonujący sposób odtwarza wycinek historii powiatu przeworskiego. Jestem przekonany, że stanie się mistrzowskim wzorem dla innych monografii ,,małych ojczyzn”. Autorka za sprawą stylu, ale też swoją profesjonalną, iście detektywistyczną pracą historyczną spowodowała, że poznajemy mało dotąd znane wydarzenia z trudnej, właściwie tragicznej przeszłości powiatu przeworskiego. Kreśląc losy żołnierzy niezłomnych, dr Irena Kozimala sięgnęła po nowe źródła, pozyskała unikalne fotografie. Sprawiła, że otrzymujemy książkę, do której będą sięgać kolejne pokolenia i która długo jeszcze będzie budzić gorące dyskusje". [Prof. dr hab. Grzegorz Ostasz]


Irena Kozimala, dr historii, wykładowca i Dyrektor Instytutu Humanistyczno-Artystycznego Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu. Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Rzeszowie. Rozprawę doktorską pod kierownictwem naukowym prof. dr hab. Tomasza Strzembosza obroniła w 2002 r. na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Autorka książek: „Skauting polski w Galicji Wschodniej”, „Lwowska Chorągiew Harcerek ZHP 1911–1939”, „Polski skauting męski w Galicji Wschodniej 1911–1920”, „Lwowska Chorągiew Harcerzy ZHP 1921–1939”, „Kadra instruktorska Lwowskiej Chorągwi Harcerzy Związku Harcerstwa Polskiego w latach 1918–1945” oraz wielu artykułów.

Liczba stron: 432

Format (wymiary): 16.0x24.0cm

ISBN: 9788366699236

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.