Zioła dla smaku zdrowia i urody - Kaczmarczyk Małgorzata - książka

Zioła dla smaku zdrowia i urody książka papierowa

Kaczmarczyk Małgorzata

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Odkryj ogromny potencjał ziół z naszych ogródków, łąk, lasów i pól, bogactwo ich wartości odżywczych i właściwości farmakologicznych. Porzuć sztuczne suplementy diety, pełne chemii kosmetyki i żywność – zacznij czerpać moc z natury.

W książce znajdziesz mnóstwo sprawdzonych sposobów wspomagania zdrowia m.in. na zahamowanie przeziębienia, kaszel, uciążliwy katar czy fizyczne przemęczenie. Samodzielnie przygotujesz domowe kosmetyki: krem do twarzy, maseczkę, peeling do ciała czy ziołowy szampon – bez chemicznych dodatków. Książka zainspiruje cię też do kulinarnych eksperymentów i stworzysz niebanalne ziołowe potrawy: zupy, sałatki, a nawet desery. Kolorowe zdjęcia, praktyczne wskazówki i pasjonujące ciekawostki przekonają cię , że przetwarzanie ziół nie jest wiedzą tajemną i daje wiele satysfakcji.

Dzięki poradnikowi:

- poznasz zasady zbierania, suszenia i przechowywania ziół

- sporządzisz wspaniałe lekarstwa, m.in. nalewki i syropy na przeziębienie, antywirusowe żelki dla najmłodszych, maści na otarcia, alergie lub bolące stawy

- nauczysz się robić własne kosmetyki do pielęgnacji całego ciała – kremy do rąk i stóp, szampony, maseczki, peelingi czy toniki

- przygotujesz ciekawe dania: makaron nagietkowy, podpłomyki z jarzębiną, lody bzowe, a także przetwory (m.in. musy, konfitury i syropy) oraz smakowite dodatki: ziołowe masła, sosy i przyprawy

- dowiesz się, jak bez dużych nakładów finansowych zadbać o dobre samopoczucie i wygląd

Liczba stron: 272

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788377888131

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.