Zgadnij, co to? - Emberley Ed - książka

Zgadnij, co to? książka papierowa

Emberley Ed

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Co to za książka? Co to za zwierzę?
Spójrz na strony książki pod światło, a sam się przekonasz!
Zwykle patrzysz NA stronę, żeby zobaczyć ilustrację, w przypadku tej książki jest inaczej! Aby sprawdzić, jakie zwierzę kryje się na obrazku i upewnić się, że dobrze rozwiązałeś zagadkę, musisz spojrzeć pod światło PRZEZ poszczególne strony.
Ta sprytna i zabawna książka została wymyślona przez Eda Emberleya pod koniec lat siedemdziesiątych XX wieku. Po dziś dzień ani sam pomysł, ani szata graficzna książki nie straciły nic ze swej oryginalności i świeżości.
Zgadnij, co to??” jest dowodem na to, że papier może być interaktywny i zaskakuje nawet w dobie powszechnej cyfryzacji.
Świetna zabawa gwarantowana! (tak długo aż wyładują się baterie w latarce…).
ED EMBERLEY
ur. 19 października 1931 w Malden – amerykański artysta, ilustrator książek dla dzieci. Emberley studiował malarstwo i ilustrację w Massachusetts School of Art w Bostonie, a także w Rhode Island School of Design.
Za swoje ilustracje otrzymał wiele nagród i wyróżnień. Pierwsza jego książka The Wing on a Flea (1961), znalazła się na liście ALA Notable Book – książek wyróżnianych raz w roku przez Stowarzyszenie Bibliotek Amerykańskich oraz na liście „New York Timesa” najlepiej zilustrowanych książek roku. W roku 1968, Ed Emberley zdobył nagrodę Caldecott Medal oraz Lewis Carroll Shelf Award za ilustracje do książki swojej żony Barbary Emberley's pt. Drummer Hoff. Jest autorem ponad 80 kreatywnych książek dla dzieci.

Liczba stron: 32

Tłumacz: Czech Anna

Format (wymiary): 25.5x19.0cm

ISBN: 9788366500044

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.