Zasada Aha Przebudzenie Szczerość Działanie - Kyle Idleman - książka

Zasada Aha Przebudzenie Szczerość Działanie książka papierowa

Kyle Idleman

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czy są w twoim życiu dziedziny, w których chciałbyś doświadczyć momentu „Aha!”? Momentu prawdy, która odnawia serce i umysł, dokonując ich transformacji? Być może w twoim przypadku jest to strach albo porażka, z której nie możesz się otrząsnąć. Dla niektórych może to być potrzeba akceptacji, uzależnienie pokarmowe lub totalny bunt, który prowadzi do zachłanności i wstydu, podobnych do tych, które przeżywał syn marnotrawny.

Kyle Idleman słyszał już dziesiątki ludzkich historii na temat ich efektu „Aha!” W swojej najnowszej książce dzieli się wątkami z ich opowieści oraz z historii syna marnotrawnego, które pomogą ci podłączyć się na nowo do miłości niebiańskiego Ojca. Nakreślając prawdy biblijne, wymienia trzy kluczowe elementy (przebudzenie, szczerość, działanie), które przybliżą cię do Boga i zmienią na dobre twoje życie.

Wszyscy przeżylśmy w swoim życiu jakiś moment „Aha!”, kiedy byliśmy zaskoczeni nagłym objawieniem i nowymi wnioskami. Według kaznodziei i autora bestsellerów Kyle’a
Idlemana tego samego rodzaju efektu „Aha!” możemy doświadczyć w naszym duchowym życiu.Przytaczając przykłady z codziennego życia i charakterystyczne świadectwa Idleman na podstawie Pisma pokazuje, jak wspomniane trzy kluczowe elementy mogą nas przybliżyć do Boga i przemienić nasze życie.

Budząc się na rzeczywistość naszego prawdziwego stanu duchowego, możemy zobaczyć siebie i naszą potrzebę zbawienia oraz odnowienia szczerości. Uświadomienie sobie tego prowadzi nas do działania, do posłuszeństwa Bożym przykazaniom i podążania za przykładem ustanowionym przez Chrystusa. Na podstawie transformacji syna marnotrawnego widzimy, że rezultatem momentu „Aha!” jest przemiana życia i zderzenie z nowym przeznaczeniem, które prowadzą nas do domu miłującego Ojca.

Kyle Idelman jest nauczycielem Słowa Bożego w Southeast Christian Church in Luisville, w stanie Kentucky, czwartym pod względem wielkości kościele w Ameryce. Jest autorem Praying for Your Prodigal i zdobywcą nagrody za bestseller Not a Fan (Więcej niż fan), regularnie przemawiającym na konferencjach i wydarzeniach na całym świecie. Razem ze swoją żoną DesiRae’a mają czwórkę dzieci.

Patronat medialny:
Granice.pl; Duchowy.pl; RADIO RDN; Radio Via; Opoka.org.pl; Opoka.tv; Radio Emaus

Rekomendacje:
„Kyle wie, gdzie jesteśmy, a gdzie, z Bożą pomocą, powinniśmy być. Z zaangażowaniem wskazuje nam drogę w tym kierunku. Jeśli potrzebujecie pomocnej dłoni w swojej podróży, on wskaże wam właściwą Osobę”.
Max Lucado, pastor w Oak Hills Church, autor książki Łaska – niepojęta, niezasłużona.

„Zamiast być biernymi fanami, bądźmy czynnymi naśladowcami Chrystusa – takie wyzwanie stawia przed nami Kyle”.
Graig Groeschel, starszy pastor LifeChurch.tv, autor książki
Wierzący, NiePraktykujący.

„Zasada AHA podkreśla biblijną przemianę i sposób jej działania – prosty, a zarazem głęboki. Chcecie się zmienić, poprawić, rozwinąć? Musicie przeczytać tę książkę”.
Mark Batterson, pastor National Community Church,
autor książki Kręgi Modlitwy – bestsellerowej pozycji „New York Times”.

„Kyle porzuca zbędne nonsensy i zabiera nas prosto do sedna tego, co duchowo jest najważniejsze”.
Jud Wilhite, starszy pastor Central Christian Church,
autor książki Bóg podąża za Tobą.

„Kyle ma dar komunikowania, jego przesłanie zawsze trafia do celu w potężny, przykuwający uwagę i praktyczny sposób”.
David Novak, Dyrektor Generalny Marki YUM!
(Taco Bell, Pizza Hut, KFC), autor książki Taking People with You

Liczba stron: 192

Tłumacz: Agnieszka Dominowska

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788363271428

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.