Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
94,00 zł
od 47,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych.
Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe:
- Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek w świetle literatury przedmiotu, różnych podejść i nurtów badawczych;
- Identyfikacja cech charakterystycznych i wyróżników firm rodzinnych, obszarów budowania reputacji i zasobów zaangażowanych w procesy budowania firmy rodzinnej, a także kluczowych czynników kontekstowych (wewnętrznych i zewnętrznych) wzmacniających/ograniczających reputację przedsiębiorstwa rodzinnego;
- Charakterystyka determinant, elementów składowych i procesów w zakresie zarządzania reputacją w przedsiębiorstwie, określenie kluczowych powiązań między nimi;
- Identyfikacja kluczowych elementów koncepcji zarządzania reputacja firm rodzinnych i zależności między nimi;
- Opracowanie wniosków teoretycznych i rekomendacji praktycznych dla wykorzystania koncepcji zarządzania reputacją w doskonaleniu funkcjonowania przedsiębiorstw rodzinnych.
Liczba stron: 254
Rok wydania: 2020
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788301206468