Zarządzanie podatkami w Polsce - Wolański Robert - książka

Zarządzanie podatkami w Polsce książka papierowa

Robert Wolański

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

89,00 zł
od 44,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Niniejsza publikacja przedstawia aktualnie obowiązujący w Polsce system podatkowy, podstawowe zagadnienia ogólne dotyczące podatku i prawa podatkowego, wybrane elementy systemów podatkowych i procesu harmonizacji podatków w Unii Europejskiej, a także stopień dostosowania polskich regulacji do unormowań europejskich.

Pierwsza część książki poświęcona jest ogólnej charakterystyce podatku i prawa podatkowego. W pierwszym rozdziale została omówiona istota podatku jako instytucji prawnej, w drugim zaś miejsce prawa podatkowego w systemie prawnym, jego źródła i wykładnia.

Druga część książki przedstawia system podatkowy w Polsce – opisane zostały wszystkie konstrukcje podatków w Polsce, ze szczególnym zwróceniem uwagi na podatki dochodowe i podatki obrotowe. Odrębny rozdział dotyczy organów podatkowych, zobowiązań podatkowych i postępowania podatkowego.

Natomiast ostatnia, trzecia część książki przedstawia wybrane elementy systemów podatkowych i stanu harmonizacji podatków w Unii Europejskiej oraz dostosowanie polskich rozwiązań podatkowych do wymagań europejskich.

Opracowanie przeznaczone jest przede wszystkim dla studentów wydziałów prawa, administracji, ekonomii i zarządzania, jako podręcznik do przedmiotu „Prawo podatkowe”. Może być również wykorzystane w kursach podyplomowych, szkoleniach, a także przez praktyków – doradców podatkowych, urzędników skarbowych czy osoby prowadzące działalność gospodarczą.

Liczba stron: 666

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788383907703

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.