Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
32,70 zł
od 16,40 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Podręcznik Marii Sławińskiej i Elżbiety Urbanowskiej-Sojkin zawiera wyczerpujące omówienie uwarunkowań działalności przedsiębiorstw handlowych, stanowiących podstawę do sformułowania wariantów rozwiązań i podjęcia decyzji. Układ i treść podręcznika zostały przygotowane z myślą o wieloaspektowym przedstawieniu procesu zarządzania, w którym uwzględniono klasyczne funkcje zarządzania, odrębności działalności i zarządzania w przedsiębiorstwie handlowym, a także rzeczowe oraz informacyjne uwarunkowania jego skuteczności.
Liczba stron: 208
Rok wydania: 2001
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 8388222813
Wydanie: 5