Zarządzanie kosztami w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach - Kowalak Robert,Biernacki Michał - książka

Zarządzanie kosztami w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach książka papierowa

Kowalak Robert, Biernacki Michał

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

60,00 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Problematyka poruszona w opracowaniu wzbogaca literaturę z zakresu rachunku kosztów, rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej, łącząc teorię z przykładami. Przedstawione zagadnienia są złożone, monografia skierowana jest zatem do odbiorców zarówno wiedzy z tradycyjnej, jak i zaawansowanej rachunkowości zarządczej. Treści związane z zarządzaniem kosztami są ukierunkowane na sektor mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw (MMŚP). Autorom monografii udało się połączyć problematykę związaną z rachunkiem kosztów, rachunkowością finansową i narzędziami rachunkowości zarządczej. Opracowanie tworzy spójną kompozycję przedstawiającą teoretyczne i praktyczne aspekty związane głównie z rachunkiem kosztów i rachunkowością zarządczą.
Zawarto w nim następujące zagadnienia:
• klasyfikacja mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw,
• klasyfikacja kosztów w ujęciu rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej,
• elementy systemu rachunku kosztów,
• zastosowanie nowoczesnych rachunków kosztów w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach,
• wykorzystanie benchmarkingu kosztów w sektorze MMŚP.
Monografia adresowana jest do menedżerów, studentów studiów ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych oraz innych osób zainteresowanych problematyką rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej.

Liczba stron: 158

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381029339

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.