Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Filozofia negocjacji zmierzająca do wyniku „wygrany wygrany” jest dzisiaj uznawana niemal za świętość. Autor książki, doświadczony praktyk w negocjacjach handlowych łamie to swoiste tabu twierdząc, że w biznesie w wielu sytuacjach nie ma miejsca na dwóch wygranych. Przeciwstawiając się strategii „wygrany-wygrany” proponuje twarde negocjacje biznesowe rozpoczynające się od powiedzenia NIE. Proponowane przez niego techniki negocjacyjne rozszerzają repertuar znanych dotychczas strategii o nowe i prowokujące zachowania. Pozycja niezbędna dla każdego negocjatora, sprzedawcy, trenerów przygotowujących szkolenia z negocjacji handlowych i biznesowych.
Liczba stron: 288
Rok wydania: 2015
Tłumacz: Sosenko Anna
Format (wymiary): 12.5x19.5cm
ISBN: 9788392020783
Wydanie: 1