Zabić Smoka - Kolenda Daniel - książka

Zabić Smoka książka papierowa

Kolenda Daniel

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Prawdziwa Bitwa To ta, Której nie widać!

Świat duchowy jest realny i bezpośrednio wpływa na nasze życie. Często za codziennymi zmaganiami kryją się duchowe bitwy. Dzięki Słowu Bożemu i mocy Ducha Świętego mamy wszystko, czego nam potrzeba, abyśmy stali się więcej niż zwycięzcami w Chrystusie!

Daniel Kolenda wnikliwie analizuje biblijne spojrzenie na pochodzenie oraz działanie aniołów i demonów. Wyjaśnia, czym jest tzw. duch czasów- inspirowane duchowo trendy społeczne i kulturowe kształtujące mentalność całych pokoleń. Autor nie szuka sensacji. Śmiało obala wiele popularnych w kościołach mitów na temat walki duchowej.Podkreśla znaczenie codziennej dyscypliny duchowej, uświęconego stylu życia oraz autorytetu w modlitwie. Daje praktyczne wskqazówki, jak wygrywać walkę w umyśle i jak przezwyciężać nałogi. Ta książka nauczy cię rozpoznawać i wygrywać duchowe bitwy.

Daniel Kolenda jest ewangelistą misyjnym, którego posługa cechuje się znakami, cudami i masowymi nawróceniami. Podczas wielkich kampanii ewangelizacyjnych, organizowanych w miejscasch zaliczanych do najniebezpieczniejszych, najoporniejszych wobec Ewangelii i najbardziej niedostępnych, przyprowadził do chrystusa 22 miliony ludzi. Kolenda jest następcą znanego ewangelisty Reinharda Bonnkego. Pełni funkcję prezwsa i dyrektora zarządzającego organizacji Christ for All Nations ( CfaN). Dotychczasowe publikacje CfaN wydano w 104 językach w łącznym nakładzie 190 milionów egz. Organizacja ma swoje przedstawicielstwa w dwunastu krajach.

Liczba stron: 252

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788361844532

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.