Wycena przedsiębiorstw ubezpieczeniowych - Anna Jańska - ebook + książka

Wycena przedsiębiorstw ubezpieczeniowych ebook

Jańska Anna

0,0
99,00 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W monografii, obok treści teoretycznych, dotyczących wyceny przedsiębiorstw oraz specyfiki ubezpieczycieli w kontekście szacowania ich wartości, przedstawiono uniwersalne rozwiązanie modelowe, objaśniające proces wyceny przedsiębiorstw ubezpieczeniowych i uwzględniające parametry charakterystyczne dla ubezpieczycieli majątkowych. Uniwersalność modelu polega na tym, że może on być wykorzystywany do wyceny ubezpieczycieli zarówno dla potrzeb zarządczych – perspektywa wartości dla właścicieli (shareholder value), jak i na potrzeby transakcyjne – perspektywa wartości wymiennej (value in exchange). Przeprowadzona weryfikacja empiryczna zaproponowanego modelu wyceny przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego potwierdziła jego walory aplikacyjne.

Książka jest adresowana do pracowników naukowych, dydaktycznych i studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków gospodarczych zainteresowanych tematyką wyceny instytucji finansowych.

Recenzowana monografia stanowi wartościowe studium podejmujące istotny i ważny problem metod wyceny szczególnych rodzajów przedsiębiorstw, jakimi są niewątpliwie przedsiębiorstwa ubezpieczeniowe. Problematyka badawcza podjęta przez Autorkę jest bardzo interesująca i ważna zarówno z naukowego, jak i praktycznego punktu widzenia. (…)

Podjęta przez autorkę książki tematyka jest oryginalna i trafna z punktu widzenia potencjalnego czytelnika. Jest to książka z kategorii tych, które każdy interesujący i zajmujący się tematyką ubezpieczeń powinien mieć w swoich zasobach.

Prof. dr hab. Jacek Lisowski, Katedra Ubezpieczeń, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.