Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2000

Wrota Baldura: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - poradnik do gry ebook

Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Wrota Baldura: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - poradnik do gry - Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Opis nowych lokacji dla dodatku do Wrót Baldura.

Wrota Baldura: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Mapa (Podstawy)
  • Ice Island (Zadania)
  • Durlag’s Tower (Zadania)
  • Balduran’s Ship (Zadania)
  • Warewolf Island North (Zadania)
  • Warewolf Island South (Zadania)
  • Ulgoth’s Beard – po powrocie z Durlag’s Tower (Zadania)
  • Ulgoth’s Beard (Zadania)
  • Podziemia Durlag’s Tower (Zadania)
  • Zbroje, tarcze, hełmy, rękawice i szaty (Przedmioty)

Informacja o grze

Dodatek do bardzo znanej gry RPG, w którym rozwinięto fabułę i wprowadzono parę nowych elementów. Fabularnie rozszerzenie jest utrzymane w bardziej erpegowych klimatach i zawiera skomplikowane podziemia, pełne pułapek oraz tajnych przejść. Autorzy dodali też około 70 przedmiotów, 20 czarów i parę innych ciekawostek.

Gra Baldur's Gate: Tales of the Sword Coast, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku klasycznych RPG. Tytuł wydany został w Polsce w 1999 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Opinie o ebooku Wrota Baldura: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - poradnik do gry - Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Fragment ebooka Wrota Baldura: Opowieści z Wybrzeża Mieczy - poradnik do gry - Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Wrota Baldura:Opowieści z Wybrzeża Mieczyporadnik do gry

autor: Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=23

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wprowadzenie

Podstawy

Informacje ogólne

Mapa

Zadania

Ulgoth's Beard

Ulgoth's Beard - po powrocie z Durlag's Tower

Ice Island

Warewolf Island South

Warewolf Island North

Balduran's Ship

Durlag's Tower

Podziemia Durlag's Tower

Przedmioty

Broń

Zbroje, tarcze, hełmy, rękawice i szaty

Naszyjniki, amulety i pierścienie

Książki i zwoje

Pozostałe

Wprowadzenie

Poradnik do gry Baldur's Gate: Tales of the Sword Coast zawiera wszystkie informacje, niezbędne każdemu wirtualnemu poszukiwaczowi przygód w świecie Wrót Baldura. Znalazła się tu mapa świata, spis questów oraz opisy nowych broni, zbroi, czarów etc.

Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Podstawy

Informacje ogólne

Dodatek do Tales of the Sword Coast ku naszej radości okazał się warty swojego pierwowzoru a nawet w wielu aspektach przewyższa go. TofSC jest chyba o wiele bardziej w klimacie starych RPG z dużą domieszką Adventure niż samo BG. Akcja jest tutaj o wiele bardziej nasycona (mniej jest jałowego chodzenia i szukania czegoś ciekawego). Labirynty są wreszcie jakimś wyzwaniem: pułapki, tajne przejścia, teleportacje, zmiennokształtni potrafiący spowodować iż zatracamy świadomość tego co jest prawdą a co fałszem. No i wreszcie potwory na miarę naszej drużyny. Sama gra jest jakby bardziej inteligentna niż BG. To nie znaczy żebyśmy uważali BG za grę złą, BG jest naprawdę świetne, tyle tylko iż na przykładzie TofSC widać naszym zdaniem o ile lepszą grą było by BG gdyby ją trochę bardziej skomplikować w stopniu takim jak skomplikowane jest TofSC. No ale ja osobiście rozumiem wydawcę BG, gra ta stała by się wtedy atrakcyjna wyłącznie dla naprawdę wytrwałych graczy i całe rzesze nowicjuszy zagrywających się teraz BG wymiękło by po kilku godzinach. No ale nie przejmujcie się TofSC jest dalej spokojnie do przejścia dla średnio zaawansowanego gracza tyle że trzeba w to włożyć trochę więcej serca. Szczerze polecamy jest dużo świetnej zabawy. No i ku mojej osobistej dużej radości moje obawy iż skończę TofSC w kilka godzin okazały się bezpodstawne, cieszę się bo widzę że potrwa to o wiele dłużej.

Wbrew ogólnym opiniom TofSC nie jest kontynuacja BG tylko rozszerzeniem do tej gry. Akcja TofSC nie łączy się z głównym wątkiem BG i jest osobnym zbiorem questów. Aby grać w TofSC trzeba mieć pełną wersję BG. (na marginesie dodam iż wydaje mi się że nie ma znaczenia jaką wersję językową BG posiadamy czy PL czy ENG, po zainstalowaniu TofSC robi się z BG po prostu wersja ENG).

BG jak i BG z zainstalowanym TofSC kończą się w taki sam sposób czyli zabiciem Saveroka w kaplicy podziemnego miasta. Jedyną różnicą jest to iż z zainstalowanym TofSC walka z Saverokiem jest trudniejsza ponieważ uwzględniony jest fakt iż w TofSC można rozwinąć postacie na wyższe levele.

W