Włochy Pascal Lajt - Michalec Bogusław, Petryszak Grzegorz, Szyma Marcin - książka

Włochy Pascal Lajt książka papierowa

Michalec Bogusław, Petryszak Grzegorz, Szyma Marcin

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Najlepsze wino i pizza na świecie
Najsłynniejsze zabytki Europy
Tajemnice watykańskich muzeów

Która rzymska fontanna przeszła do historii kina?
Kiedy w Sienie odbywa się szalone Palio?
Gdzie Włosi najchętniej jeżdżą na narty?
Gdzie w Wenecji podają najlepsze espresso?

Włochy, czyli nowe spojrzenie na Półwysep Apeniński. Po wyjeździe z Pascalem będziesz mógł śmiało powiedzieć: Bella Italia!

Przewodniki z nowej serii Pascal Lajt to:
–nowoczesny układ
–szybkie wyszukiwanie informacji
–ulubione miejsca znanych osób
–praktyczne porady mieszkańców
–fachowe rekomendacje Pascala
–pomysł na miasto w jeden dzień
–optymalne trasy wycieczkowe
–atrakcje dla dzieci
–najlepsze knajpki
–sprawdzona jakość Pascala w nowej odsłonie!

„Stwierdzić ogólnie: „Chcę jechać do Włoch”, to tak, jakby w enotece powiedzieć: „Proszę wino”. I w jednym, i w drugim przypadku precyzja jest niezbędna. Każdy region ma swoje uroki i każdy – z różnych powodów – jest wart odwiedzin”.
Bogusław Michalec, autor przewodników turystycznych

„Fenomen Rzymu polega i na tym, że jest on zaprzeczeniem martwego skansenu, w którym zabytki funkcjonują na zasadzie muzealnych eksponatów. Starożytne kolumny, średniowieczne czy barokowe kościoły, niezliczone fontanny i pałace stanowią naturalne tło dla życia. Oto prawdziwe Wieczne Miasto, istniejące od niepamiętnych czasów i nadal pełne wigoru”.
Marcin Szyma, autor przewodników turystycznych

Liczba stron: 156

Rok wydania: 2012

Format (wymiary): 11.5x19.0cm

ISBN: 9788376420042

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.