Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2003

Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry ebook

Grzegorz "KirkoR" Bernaś

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry - Grzegorz "KirkoR" Bernaś

Poradnik do pierwszej części The Lord of the Rings zawiera szczegółowy plan przejścia gry zilustrowany screenami oraz krótką charakterystykę postaci i listę najważniejszych przedmiotów.

Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Część 1, 2, 3 (The Old Forest)
  • Część 1 (The Shire)
  • Część 2 (The Shire)
  • Część 4 (The Old Forest)
  • Postacie
  • Część 3b (Moria)
  • Część 8 (The Shire)
  • Część 1 (Moria)
  • Część 3 (The Shire)
  • Część 5 (The Old Forest)

Informacja o grze

Gra przygodowa z elementami RPG, której fabuła oparta jest o pierwszą księgę Trylogii "Władca Pierścieni" J.R.R. Tolkiena, w której czwórka hobbitów, za radą czarodzieja Gandalfa, wyrusza z Pierścieniem Władzy do siedziby elfów Rivendell, by szukać rady u dostojnego Elronda.

Gra The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformach: PC, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Opinie o ebooku Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry - Grzegorz "KirkoR" Bernaś

Fragment ebooka Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry - Grzegorz "KirkoR" Bernaś

Władca Pierścieni:Drużyna Pierścieniaporadnik do gry

autor: Grzegorz "KirkoR" Bernaś

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=177

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wprowadzenie

Postacie

Przedmioty

The Shire

Część 1

Część 2

Część 3

Część 4

Część 5

Część 6

Część 7

Część 8

The Old Forest

Część 1, 2, 3

Część 4

Część 5

Bree

Część 1

Część 2

Część 3, 4, 5, 6

Weathertop

Część 1

Część 2

Część 3

Rivendell

Moria

Część 1

Część 2a

Część 2b

Część 3a

Część 3b

Lothlorien

Anduin

Część 1

Część 2a

Część 2b

Wprowadzenie

W owym poradniku zawarłem szczegółowy plan przejścia gry. Jedynie nie zaznaczałem w nim gdzie można znaleźć napoje lecznicze i tym podobne przedmioty, gdyż w 70% są one w tek widocznych miejscach, iż nie sposób ich nie zauważyć. Tym bardziej, iż wszystkie rzeczy, które możesz wziąć ze sobą są otoczone białą poświatą. Niestety nie ma żadnych ukrytych borni lub zaklęć, które aż prosiłyby się o odkrycie. Jedyne, co można kompletować to chleb Elfów lub inne wypieki okolicznej ludności. W miejscach, które mogły wam sprawić najwięcej trudności zrobiłem mapki. Rysowałem je samodzielnie toteż nie są najwyższego polotu. Mam jednak nadzieję, że są na tyle jasne, iż każdy będzie mógł je rozszyfrować. Pisząc poniższy tekst starałem się wprowadzić terminy i trochę historii niezwiązanej bezpośrednio z grą, lecz z samym Śródziemiem.

Postacie

Frodo

Syn [Droga Bagginsa]. Krewny[Blba Bagginsa] z którym zamieszkał po śmierci rodziców. Od momentu jak wyjechał z [Bag End] podróżuje dla bezpieczeństwa pod nieprawdziwym nazwiskiem - Underhill. Bardzo aktywny - jak na Hobbita. Jest powiernikiem pierścienia. Najpierw tylko do [Rivendell] jednak potem przeznaczenie powiedzie go do [Góry Ognia] w [Mordorze].

Kiedy używa pierścienia niebieski pasek w prawym górnym rogu pokazuje w jakim stopniu malec ugina się pod jego mocą. Jeśli pierścień będzie używany za długo [Frodo] zginie. Pierścień jest użyteczny tylko, jeśli chcesz przejść niepostrzeżenie. Nie ma on innych właściwości.

Na początku Hobbit będzie miał do dyspozycji tylko drewniany kijek - słaby, ale skuteczny. Później mały mieczyk. Najskuteczniejsze jest "żądełko" otrzymane od [Bilba] w [Rivendell]. Najciekawszą cechą jest niebieski odblask pojawiający się na jego ostrzu w momencie pojawienia się orków.

Aragorn

[Aragorn], syn[Arathorna]. Żyje w ukryciu jako strażnik granicy. Jest potomkiem Numeryjskich królów. W przyszłości zasiądzie na tronie wielkiego państwa - [Gondoru]. Jest następcom [Isildura], który pokonał czarnego władcę [Saurona], jednak został zniewolony przez moc pierścienia i zginął. Teraz czas odzyskać utracony tron i na zawsze zniszczyć cień [Mordoru].

Jest to najsilniejszy wojak, w którego się wcielisz w pierwszej części Władcy. Używa miecza oraz łuku. Na początku jest to zwykłe ostrze jednak w [Rivendell] otrzyma on Elficki miecz swojego przodka. Był on zniszczony, jednak na nowo przekuty odzyskał swoją dawną świetność.

Łuk nadaje się wyłącznie do strącania wysoko osadzonych łuczników lub do walki z Trollami.

Gandalf

[Gandalf] zwany szarym. W późniejszym etapie zrzuci szare odzienie na rzecz białego płaszcza. Będzie to oznaka jego potęgi. Jest wielki czarownikiem liczącym sobie grubo ponad 1 500 lat. Mimo iż jego ciało już się zestarzało, duch pozostał wiecznie młody. Jego pochodzenie nie jest dokładnie znane, podobno został zesłany do [Śródziemia] przez nieznane siły, aby bronić go przed mrokiem.

W prawym górnym roku jest pokazany stan manny nazwany w grze Spirit Bar. Liczy on sobie 100 kresek. Po jego wykorzystaniu nie możesz rzucać czarów, pozostaje tylko miecz. Chyba, że uzupełnisz stan ducha za pomocą magicznego napoju - [Miruvor]. Czarodziej dysponuje następującymi czarami:

[Fiery Blast]: są to płonące pociski o dużym zasięgu. Zaklęcie to jest najczęściej używane. Powala przeciwnika na ziemię w stanie oszołomienia - można go wtedy łatwo unieszkodliwić.

[Chain Lightning]: czarodziej ciśnie w przeciwnika błyskawicą. Będzie ona przeskakiwała z jednego wroga na drugiego.

[Staff Strike]: jest to uderzenie laską o ziemie powodujące ogłuszenie wszystkich wrogo nastawionych jednostek wokół magika. Bardzo przydatne, gdy przeciwnik Cię otoczy, lub też będzie miał znaczną przewagę liczebną.

[Heal]: brakuje kresek żywotności? Nie ma sprawy jeden wprawny ruch laską i problem z głowy. Czar przywraca maksymalny stan "życia".

[Attract]: