7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do oficjalnych dodatków do gry „Wiedźmin”- Ceny neutralności i Efektu ubocznego. W tekście znajdziecie dokładne rozwiązanie dodatkowych scenariuszy, wraz z uwzględnieniem wszystkich zadań pobocznych.
Wiedźmin - oficjalne dodatki - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Wiedźmin to wyprodukowana przez polskie studio CD Projekt RED gra action-RPG osadzona w realiach świata fantasy wykreowanego przez Andrzeja Sapkowskiego. Gracze kierują poczynaniami Geralta z Rivii - tytułowego wiedźmina broniącego ludzi przed potworami, a w trakcie zabawy mają okazję odwiedzić wiele miejsc znanych z kart powieści. Tytuł odznacza się atrakcyjną oprawą wizualną, wciągającą fabułą oraz ciekawymi rozwiązaniami w mechanice rozgrywki.
Gra The Witcher, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 26
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=778
Wprowadzenie
Mapa M43 - Dolina Kaer Morhen
Mapa M43 - Kaer Morhen
Mapa M44 - Stara Kopalnia
Zadanie główne (1)
Zadanie główne (2)
Zadania poboczne
Wprowadzenie
Mapa 01 - Wyzima klasztorna
Mapa 02 - Cmentarz
Mapa 02 - Kanały
Zadanie główne
Zadania poboczne (1)
Zadania poboczne (2)
Zadania poboczne (3)
Witamy wszystkich w kolejnym poradniku do Wiedźmina, który koncentruje się wyłącznie na oficjalnych dodatkach do tej popularnej gry. W tekście znajdziecie dokładne rozwiązanie dodatkowych scenariuszy, wraz z uwzględnieniem wszystkich zadań pobocznych. Poradnik ten będzie sukcesywnie wzbogacany o opisy kolejnych modyfikacji, które pojawią się w przyszłości.
Przy rozdawaniu punktów postaci skoncentruj się na stylach walki: szybkim stalowym, szybkim srebrnym i silnym srebrnym. Dodatkowo warto zainwestować parę punktów w stalowy grupowy - przeciwników, z którymi można walczyć pozostałymi stylami, praktycznie nie ma.
Cena neutralności
oferuje spory wybór ziół i surowców do produkcji eliksirów, warto więc zainwestować w inteligencję.
Znaki Aard i Igni przydadzą się w kilku potyczkach, warto zainwestować w nie parę talentów. W dużych skupiskach archespor przydatny może być znak Quen.
W odróżnieniu od podstawowej wersji gry, w
Cenie neutralności
gra w kości służy jedynie zarobkowi.
Z niewiadomych przyczyn przy niektórych ogniskach Geralt nie jest w stanie używać alchemii.
Staraj się w miarę możliwości zawsze mieć przy sobie eliksiry
Jaskółka
i
Dekokt Raffarda Białego
.
Jedyne wybory, jakich przyjdzie Ci dokonać w Cenie, określają zakończenie gry (dodatek można ukończyć na jeden z czterech sposobów). Podjęcie niektórych tematów w rozmowie z Sabriną i Deidre wpływa na to, czy po wykonaniu zadań, które Ci zlecają, kobiety będą miały ochotę spędzić noc z Geraltem. By zdobyć obie karty, wystarczy pozostawić niektóre tematy na później - po zdobyciu karty nic nie stanie na przeszkodzie, by zapytać o interesujące Cię kwestie.
Zadanie główne
Q1. Wilczyca
Zadania poboczne
Qp1. Nosił wilk razy kilka...
Qp2. Głodny jak wilk
1. Lokalizacja początkowa
2. Merwin Ademey
3. NamiotSabriny Glevissig
4. Merton Bringgs i jego kompania
5. Krąg żywiołów wzmacniający znak Aard
6. Lambert
7. Wejście do Kaer Morhen
8. Miejsce mocy
9. Stara kopalnia
10. Leże bazyliszka
11. Wiwerny
1. Wejście do Kaer Morhen
2. Vesemir
3. Deidre
4. Archespory
5. Miejsce mocy