Wersal 2: Testament Króla - poradnik do gry - Borys "Shuck" Zajączkowski - ebook
PROMOCJA

Wersal 2: Testament Króla - poradnik do gry ebook

Borys "Shuck" Zajączkowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Opis przejścia edukacyjnej gry przygodowej Wersal 2: Testament Króla, w której jako młody szlachcic mamy okazję wspiąć się na szczyty władzy i zostać sekretarzem francuskiego ministra spraw zagranicznych.

Wersal 2: Testament Króla - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Mapa Pałacu Wersalskiego
  • Część 6 (Opis przejścia)
  • Część 1 (Opis przejścia)
  • Opis przejścia
  • Część 7 (Opis przejścia)
  • Część 5 (Opis przejścia)
  • Część 4 (Opis przejścia)
  • Część 3 (Opis przejścia)
  • Część 2 (Opis przejścia)

Informacja o grze

Wersal 2: Testament Króla jest kontynuacją wydanej w 1997 roku gry przygodowej z elementami edukacyjnymi - Versailles 1685, za której stworzenie odpowiada ekipa deweloperska studia Cryo Interactive. Akcja osadzona została w roku 1699, a gracz wciela się w młodego, ambitnego szlachcica Charlesa-Louisa de Faverolle'a, pragnącego zdobyć posadę w ministerstwie spraw zagranicznych na dworze króla Francji.

Gra Versaille 2, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 34

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Wersal 2:Testament Królaporadnik do gry

autor: Borys "Shuck" Zajączkowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=154

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Mapa Pałacu Wersalskiego

Opis przejścia

Część 1

Część 2

Część 3

Część 4

Część 5

Część 6

Część 7

Wprowadzenie

Poradnik do gry Wersal 2: Testament Króla zawiera szczegółowy opis przejścia tej momentami trudnej przygodówki, osadzonej w osiemnastowiecznej Francji. Aby łatwiej zorientować się w lokacjach, warto posłużyć się dołączoną mapą Pałacu Wersalskiego.

Borys "Shuck" Zajączkowski

Mapa Pałacu Wersalskiego

UWAGA: Nazwy kolejnych fragmentów niniejszego opisu są przeważnie tożsame z nazwami sejwów wykonywanych w danym momencie. To dla ułatwienia orientacji i przyspieszenia wyszukiwania interesujących Cię informacji. Zdarzyć się jednak może, że niezupełnie się one pokrywają z faktycznym Twoim zadaniem w danej chwili, gdyż gra czasami daje sejwom nazwy cokolwiek bez sensu. :-) Ponadto dobrze będzie, jeśli nie będziesz czynił w trakcie gry wielkich odstępstw od właściwej drogi, gdyż w kilku momentach może się zdarzyć, że stracisz możliwość dalszych ruchów lub wylecisz z gry do systemu.

Opis przejścia

Część 1

Odszukaj pana de Boisseuilh

Jako Karol-Ludwik Faverolles zjawiasz się w pałacu, a dokładniej w rejonie stajni pałacowych (Grandes Ecuries), wyposażony w 40 liwrów, rękawiczki, kapelusz, miecz, list polecający od swojego ojca do pana Boisseuilh'a oraz medalionik ze zdjęciem swojej ukochanej Elwiry Malagi y Santiago. Po drodze mijasz tajemniczą nieznajomą zajmującą miejsce w karecie. Pierwsze kroki skieruj przed siebie, w stronę uwiązanych przy wejściu do stajni trzech koni. Jedno ze zwierząt szczotkowane jest przez niejakiego Golipeau - porozmawiaj z nim. Dowiesz się od niego, że pana Boisseuilh jeszcze nie ma i że najlepiej wykorzystasz wolny czas szukając sobie noclegu w niedaleko położonej oberży "Pod Pelikanem".

Opuść Grandes Ecuries i udaj się do Grand Commun i, zgodnie z informacją pierwszego napotkanego na drodze człowieka, skręć w lewo do oberży. Zamień dwa słowa z oberżystą, który jednakże odmówi jakiejkolwiek usługi, dopóki nie pomożesz mu pozbyć się pijanego muzyka.

Sprawa pijanego klienta

Wyjdź na zewnątrz. Próby szukania pomocy u przechodniów spełzną na niczym, aż dotrzesz na drugą stronę placu, gdzie stoi strażnik miejski. Ten nie odmówi swojej interwencji i wyrzuci niewygodnego klienta na bruk. Teraz oberżysta chętnie wynajmie Ci pokój, lecz za cenę 50 liwrów.

Znajdź sobie pokój na noc

Podaj oberżyście sakiewkę oferując mu teraz 35 liwrów, a jutro dalsze 15. Przystanie na taki układ. Teraz udaj się z powrotem do Grandes Ecuires.

Odszukaj pana de Boisseuilh

Po drodze do Golipeau możesz przysłuchać się rozmowie księcia d'Arcueil z niemieckim ambasadorem Sinzendorfem dotyczącej kwestii sukcesji tronu hiszpańskiego oraz spodziewanych niepokojów w przypadku, gdyby tron po Karolu II objął władca francuski lub niemiecki.

Zagadnięty Golipeau poinformuje Cię, że pan Boisseuilh już powrócił. Udaj się zatem do stajni i przysłuchaj się rozmowie pana Boisseuilh z markizem de Dangeau. Dowiesz się z niej o zuchwałej kradzieży siodeł i rzędów z królewskich stajni, a co ważniejsze o kradzieży brylantów Delfina. Podobno Król zna już złodzieja, lecz trzyma jego imię dla siebie.

Przekaż panu Boisseuilh list od ojca. Boisseuilh dowie się z niego, że starasz się o pozycję dyplomaty na dworze i poinformuje Cię, że Król niechętnie patrzy na tych, którzy gardzą wojskowym rzemiosłem. Skieruje Cię jednak do markiza de Torcy - ministra spraw zagranicznych - a przy okazji poprosi o przekazanie mu obiecanego siodła. Jemu lub jego sekretarzowi.

Zanieś siodło panu de Torcy

Miń stojącego w drzwiach księcia d'Arcueil. Na zewnątrz wspomnij Golipeau, że siodło, które on czyści masz zanieść ministrowi i zabierz to siodło ze sobą.

Udaj