Wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2019 - Gałaj-Emiliańczyk Konrad - książka

Wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2019 książka papierowa

Konrad Gałaj-Emiliańczyk

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W publikacji przedstawiono praktyczne działania, jakie powinna podjąć organizacja, by wdrożyć System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2019. Książka kierowana jest zarówno do dużych korporacji, jak również do średnich i tych najmniejszych podmiotów, które choć nie planują certyfikować swojego SZBI na zgodność z normą, to jednak chcą zabezpieczyć posiadane dane w sposób zgodny z najnowszym międzynarodowym standardem.

Omówiono m.in. takie zagadnienia, jak:
*jakie zasoby będą potrzebne, by zarządzać bezpieczeństwem informacji?
*czy warto starać się o certyfikat ISO/IEC 27001?
*przygotowanie do wdrożenia SZBI
*cele stosowanych zabezpieczeń wraz z opisem ich realizacji
*ryzyko w bezpieczeństwie informacji
*wdrożenie SZBI
*utrzymanie SZBI
*audyt wewnętrzny SZBI
*SZBI a zgodność z prawem
*doskonalenie SZBI.

Autor przedstawia również praktyczne przykłady wdrożenia poszczególnych procedur oraz problemy wiążące się z ich utrzymaniem i skutecznością działania.
Dodatkowo publikacja zawiera praktyczny suplement w wersji elektronicznej zawierający Plan wdrożenia SZBI, który w sposób przejrzysty przedstawia krok po kroku, jak organizacja może wdrożyć swój SZBI. Plik suplementu jest do pobrania przez Internet, a instrukcja postępowania została zamieszczona w książce. Korzystanie z suplementu wymaga oprogramowania MS Office.

Liczba stron: 212

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788378047469

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.