Wartości rodzinne - Śledziński Michał - książka

Wartości rodzinne książka papierowa

Śledziński Michał

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Wartości rodzinne” ukazywały się pierwotnie w czterech zeszytach publikowanych od 2008 do 2010 roku. W zbiorczym wydaniu znajdą się oczywiście wszystkie odcinki cyklu, ale też liczne materiały dodatkowe, zarówno te towarzyszące premierom poszczególnych części, jak i te przygotowane specjalnie z myślą o nowej edycji.

Głównymi bohaterami „Wartości rodzinnych” są członkowie rodziny Królów. To modelowa polska familia 2+2: tata Edgar pracujący w zbrojeniówce, mama Elżbieta przesiadująca w domu z najlepszym przyjacielem, kieliszkiem wina oraz dwójka dzieci w wieku szkolnym - Tobiasz (fan strongmenów) i Tara (emo dziewczyna). Oczywiście mają również psa. Gdy ich poznajemy wiodą sielskie życie w jednorodzinnym domku, nie wiedząc, że wkrótce wszystko się zmieni. A katalizatorem zmian, będzie niespodziewany gość, którego Królowie przygarnęli pod swój dach. Jezus.

Choć w „Wartościach rodzinnych” w centrum wydarzeń znajduje się rodzina, wokół niej pojawiają się liczne postaci drugiego planu. W komiksie Śledzia będą nimi m.in. ekscentryczny generał Grot i jego adiutant pracujący nad tajemniczym i złowieszczym Projektem „Sobieski”, czy Masza – ukraińska pani od sprzątania, która jest nie tylko tym, za kogo się podaje.

Tworząc dziejąca się we współczesnej Polsce komediową serię Śledziu inspirował się kultowymi amerykańskimi serialami – „Głową rodziny” i oczywiście „Simpsonami”. Jednak dzięki swojemu niebanalnemu poczuciu humoru, wyczulonemu zmysłowi obserwacji i niezwykłej wyobraźni udało mu się stworzyć opowieść oryginalną i wyjątkową.

Liczba stron: 152

ISBN: 9788366128156

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.