Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry - Daniel "Thorwalian" Kazek - ebook

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry ebook

Daniel "Thorwalian" Kazek

0,0

Opis

Poradnik do gry Warhammer 40.000: Dawn of War II – Chaos Rising zawiera wszystkie niezbędne informacje na temat kampanii, która stawia przed użytkownikiem możliwość podjęcia różnych decyzji, mających wpływ nie tylko na samą rozgrywkę, ale i na jej koniec.

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wstęp (Kampania)
  • Zimne powitanie (1) (Kampania)
  • Powrót brata (Kampania)
  • Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2) (Kampania)
  • Zimne powitanie (2) (Kampania)
  • Kara za grzechy (Kampania)
  • Wezwanie pomocy (1) (Kampania)
  • Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1) (Kampania)
  • Krew i lód (1) (Kampania)
  • Ratunek (Kampania)

Informacja o grze

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising jest samodzielnym rozszerzeniem do popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS) studia Relic. Akcja gry osadzona została na planecie Auralia, a fabuła przedstawia zmagania pomiędzy Krwawymi Krukami i ich dawnymi braćmi, którzy przeszli na stronę mrocznych bogów. Rozszerzenie wprowadza kilka istotnych zmian w rozgrywce, w tym wskaźnik moralności, mający wpływ na moce i ekwipunek żołnierzy.

Gra Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 55

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Warhammer 40,000:Dawn of War II - Chaos Risingporadnik do gry

autor: Daniel "Thorwalian" Kazek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1000

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising

Kampania

Wstęp

Zimne powitanie (1)

Zimne powitanie (2)

Wezwanie pomocy (1)

Wezwanie pomocy (2)

Powstanie przy Anielskiej Kuźni (1)

Powstanie przy Anielskiej Kuźni (2)

Krew i lód (1)

Krew i lód (2)

Ratunek

Powrót brata

Powstanie w Legis

Krwawa Ręka (1)

Krwawa Ręka (2)

Klucz do Przeszłości

Kosmiczne Relikwie

Obrona Stolicy

Lord Chaosu (1)

Lord Chaosu (2)

Rajd na Calderis

Kara za grzechy

Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (1)

Rozgrywka w Zakonnej Twierdzy (2)

Osiągnięcia

Poradnik do gry - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising

Poradnik do gry Warhammer 40.000: Dawn of War II - Chaos Rising zawiera wszystkie niezbędne informacje na temat kampanii, która stawia przed użytkownikiem możliwość podjęcia różnych decyzji, mających wpływ nie tylko na samą rozgrywkę, ale i na zakończenie. O konsekwencjach tych wyborów przeczytacie więcej na kolejnej stronie. W ostatnim rozdziale przybliżyłem ponadto spis osiągnięć. Poradnik powstał w oparciu o rozgrywkę na poziomie trudności Kapitan.

Daniel "Thorwalian" Kazek (www.gry-online.pl)

Kampania

Wstęp

W Chaos Rising uwzględniono status splugawienia bohaterów sterowanych przez gracza, który zmniejsza się lub wzrasta pod wpływem decyzji podjętych na polu bitwy lub używanego sprzętu. Szczegółowych informacji na ten temat dostarcza instrukcja do gry. W poradniku możliwe rozwiązania zostały oznaczone kolorem brązowym (splugawienie) orazpomarańczowym (pozostanie w czystości).

Zło sukcesywnie zdobywa dusze naszych bohaterów

Ścieżka jaką podążysz ma decydujący wpływ na zakończenie gry, choć istnieją też i inne warunki, które należy spełnić. Oto jak w szczegółach się one prezentują:

Musisz wybrać czystość wypełniając misje zgodnie z zasadami moralnymi, dodatkowo należy zgładzić Konsyliarza Galana oraz najlepiej pozostawić przy życiu Apollo Diomedesa w misji Rajd na Calderis.

W tym wypadku nie zabijasz Galana i przypuszczasz atak na Diomedesa, czyli robisz na odwrót; za to na koniec zostaniesz uznany za zdrajcę (razem z Gabrielem Angelosem).

Neutralne rozwiązanie, jeśli wykonasz podmisje ukierunkowane obojętnie czy to na splugawienie, czy odkupienie (zabijanie Krwawych Kruków, zagłada Galana ale i Diomedesa), karą będzie opuszczenie zakonu i życie na wygnaniu.

W czwartej ewentualności twój pasek splugawienia powinien być zajęty więcej niż w połowie, w konsekwencji w oczach Gabriela Angelosa staniesz się heretykiem, a z takimi wiadomo co się robi.

Możesz też stać się nowym Lordem Chaosu, trzeba tylko zapewnić wszystkim drużynom pełny zakres splugawienia.

Zimne powitanie (1)

Zimne powitanie

Legenda:

1) Drużyna Avitusa.

2) Drużyna Tarkusa.

3) Radiostacja.

4) Centrum komunikacyjne.

5) Alternatywna droga.

6) Punkt ewakuacyjny.

Początek pierwszej misji to w zasadzie krótkie przypomnienie możliwości Twoich bohaterów, prezentacja zagrożeń z jakimi mogą się spotkać oraz metod ich wyeliminowania. Jeśli jesteś nowym graczem, zwróć baczną uwagę na pojawiające się z lewej strony ekranu podpowiedzi, które systematycznie będą przybliżać mechanikę rozgrywki i prawidła nią rządzące.

Na starcie oprócz Zakonnego Dowódcy, pod Twoją komendą znajduje również Cyrus. Oswój się z talentami obu charakterów. Zdolność skoku szturmowego pierwszego z nich będziesz miał okazję przetestować już teraz, gdyż program wymaga od Ciebie przedostania się na drugą stronę muru. Cyrusem z kolei podłóż coś wybuchowego pod bramę, dzięki czemu lodowa planeta Aurelia stanie wreszcie przed Tobą otworem.

[#1] - Pierwsza krew

Głównym celem jest zlokalizowanie i skompletowanie innych drużyn [1, 2]. Podążaj dróżką ucząc się jak uzupełniać swoje zapasy z porozrzucanych tu i ówdzie kontenerów. Za chwilę zauważysz brygadę Imperialnych Gwardzistów [#1], którzy po krótkiej wymianie zdań otworzą ogień. Pamiętaj o skoku szturmowym Dowódcy, czy też jego umiejętności szarży lub okrzyku. Przeciwnicy siedzą również w dwóch bunkrach, z którymi w mig poradzi sobie Cyrus i jego wybuchowe zabawki.

[#2] - Kłopotliwa baszta za moment rozleci się na kawałki

Kontynuując podróż nadziejesz się na obleganą przez wrogów wieżę strażniczą [#2]. Najlepiej wejdź wówczas Cyrusem w tryb infiltracji i niezauważony rzuć w budynek ładunkiem burzącym. Od tej pory nic już przeszkodzi Ci w dotarciu do Avitusa i jego ekipy ciężkiego wsparcia. Do odnalezienia pozostał jeszcze jeden kompan.

[#3] - Wstajemy kolego

Idź w kierunku zaznaczonym na mapie, a natkniesz się na pułapkę zastawiona przez gwardzistów. Z drugiej strony świadkiem wydarzeń będzie jednak Tarkus, który jak na prawdziwego taktyka przystało, ściągnie na siebie nieprzyjacielski ogień, tak abyś Ty mógł wykończyć oponenta. Ma Ci to zademonstrować jak w świecie Dawn of War II Twoje drużyny mogą wspaniale się uzupełniać. Na koniec podejdź do padniętego weterana przywracając mu świadomość prawym klawiszem myszki bądź pakietem stymulantów [#3]. W komplecie skieruj się na radiolatarnię Krwawych Kruków nadającą sygnał o pomoc [#4] [3]. W jej obrębie czeka Cię niemiłą niespodzianka...

Okazuje się to zasadzka, którą przygotowali podstępni Imperialni Gwardziści. W filmiku ujrzysz jednego z nich, który podaje współrzędne do ostrzału artyleryjskiego na Twoje pozycje. Kiedy tylko wrócisz do rozgrywki, dostaniesz rozkaz odwrotu ale też momentalnie rozpocznie się kolejna animacja i ostatecznie znajdziesz się w bezpieczniej lokacji z misją destrukcji obcego centrum komunikacyjnego [4].

[#4]