W cieniu wróżb - Plisiecki Marek - książka

W cieniu wróżb książka papierowa

Plisiecki Marek

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

43,00 zł
od 21,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Opowieść o wróżbicie pełna odwołań do wielu doświadczeń znanych praktykującym sztuki tajemne. Spokojny i nieśmiały wróżbita, sporządzający własną talię kart, przeżywa w imaginacji lub na jawie – jak jest w rzeczywistości, zdecydować może sam czytelnik – nieprawdopodobne przygody i dokonuje pewnego odkrycia. Pomagają mu w tym własne obsesje, przede wszystkim natręctwo koncentrowania się na liniach. W tle ukazana jest miłość i niezwykle gwałtowne namiętności. Utwór, pełny plastycznych obrazów, jest wglądem w prawidła obowiązujące w świecie wyobraźni, a także w proces tworzenia, gdyż towarzyszymy bohaterowi w pisaniu powieści. *** Zagubione w refleksjach. Między światem a snem. Introspekcyjna podróż przez meandry ludzkiej psychiki, w której granice między rzeczywistością a iluzją są nieustannie przesuwane. Autor z mistrzowską precyzją bada złożoność relacji międzyludzkich, śmierci, tęsknoty i samopoznania, zapraszając czytelnika do odkrywania głęboko skrytych emocji. Na kartach tej opowieści ożywają wspomnienia, koszmary i refleksje, które prowadzą bohatera ku nieuchronnym konfrontacjom z samym sobą i z otaczającym go światem. W pełnym niepokoju rytmie narracji, bogatym w symbolikę i filozoficzne przemyślenia, autor zadaje pytania o istotę istnienia i o to, jak stawiamy czoła własnym lękom i pragnieniom. To opowieść o drodze do wewnętrznej prawdy, gdzie każda myśl, każda chwila stają się zarówno wyzwaniem, jak i odpowiedzią.

Liczba stron: 216

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788383083889

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.