VAT Komentarz - Bartosiewicz Adam - książka

VAT Komentarz książka papierowa

Adam Bartosiewicz

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W publikacji dokonano analizy ustawy o podatku od towarów i usług wraz z niezbędnym nawiązaniem do aktów wykonawczych, przepisów prawa unijnego i orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Szczególny nacisk położono na kwestie związane ze stosowaniem nowych regulacji, które weszły w życie od 1 stycznia, oraz tych, które wejdą w życie w trakcie 2023 r. Obejmują one m.in.:

pakiet SLIM VAT 3, w tym nowe zasady przeliczania faktur korygujących wystawionych w walucie obcej, a także zmiany:
w zakresie korekty WDT, podatku naliczonego i prawa do odliczenia,
w wiążącej informacji stawkowej (WIS),
dotyczące faktur, podzielonej płatności i rachunków VAT, kas rejestrujących i tzw. sankcji VAT;
czasowe wprowadzenie mechanizmu odwrotnego obciążenia w odniesieniu do niektórych transakcji w zakresie obrotu energią oraz przenoszenia uprawnień do emisji gazów cieplarnianych;
zasady tworzenia i funkcjonowania grup VAT.

Autor starał się zadać kłam opiniom, że komentarze prawnicze zwykle kończą się tam, gdzie zaczyna się problem. Dlatego postawił sobie za cel rozpocząć komentarz w miejscu, w którym problem się rodzi. Jest to wynikiem doświadczeń nabytych w czasie wykonywania czynności doradztwa podatkowego, w związku z prowadzeniem szkoleń, uczestnictwem w konferencjach, seminariach i warsztatach.

Komentarz jest przeznaczony dla doradców podatkowych, właścicieli biur rachunkowych oraz pracowników działów finansowo-księgowych w przedsiębiorstwach. Zainteresuje także adwokatów, radców prawnych i pracowników organów podatkowych.

Liczba stron: 1576

Rok wydania: 2020

ISBN: 9788381875141

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.