Usagi Yojimbo Saga Księga 7 - Sakai Stan - książka

Usagi Yojimbo Saga Księga 7 książka papierowa

Sakai Stan

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nowe wydanie popularnej serii „Usagi Yojimbo”. Siódma księga zbiera historie wydane w tomach „Zdrajcy ziemi”, „Miasto zwane piekłem” i „Czerwony Skorpion”. Pod koniec szesnastego wieku Japonią wstrząsały liczne wojny domowe. W jednej z bitew Miyamoto Usagi utracił swojego suwerena, pana Mifune. Od tego dnia samotny ronin przemierza kraj, poszukując spokoju ducha, walcząc o sprawiedliwość i doskonaląc umiejętności samurajskie. W tym tomie Usagi mierzy się z gangiem Czerwonego Skorpiona terroryzującym okolicę. Odważny królik trafia na ślady jego bandyckiej działalności wszędzie tam, gdzie się pojawi. Stara się przeciwstawić przestępcom, jednak sprawy przybierają dramatyczny obrót, kiedy Usagi zostaje posądzony o członkostwo w gangu. Nie pozostaje mu nic innego, jak obronić swoje dobre imię. Długouchy ronin będzie również ratował opętaną przyjaciółkę Kitsune przed hordą nieumarłych, próbował przywrócić spokój w miasteczku, które dwóch rywalizujących hersztów band zamieniło w piekło występku i okrucieństwa, a także wpadnie na trop zabójcy swojego dawnego pana, wskutek czego zostanie wystawiony na próbę cięższą niż kiedykolwiek, rozdarty między powinnościami honoru a pragnieniem zemsty. Seria "Usagi Yojimbo Saga" to mistrzowska komiksowa adaptacja samurajskich legend, wydawana od ponad trzydziestu lat i przetłumaczona na kilkadziesiąt języków. Autorem scenariusza i rysunków jest Stan Sakai, a nowe wydanie zostało wzbogacone o kolorową galerię okładek.

Liczba stron: 600

Rok wydania: 2021

Tłumacz: Grzędowicz Jarosław

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788328149038

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.