Umysł nazisty. 12 ostrzeżeń z historii - Rees Laurence - książka

Umysł nazisty. 12 ostrzeżeń z historii książka papierowa

Laurence Rees

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Umysł nazisty– Co sprawiło, że naziści byli zdolni popełnić tak niewyobrażalne zbrodnie? Dlaczego niektórzy komendanci obozów koncentracyjnych z większym zaangażowaniem nadzorowali mordowanie więźniów? Jak to się stało, że zwykli obywatele Niemiec nie sprzeciwiali się prześladowaniom i pogromom Żydów? Laurence Rees próbuje zrozumieć światopogląd i sposób myślenia nazistów. W tym celu łączy badania historyczne z najnowszymi ustaleniami psychobiologii i neuropsychologii, a także sięga do niepublikowanych wcześniej wywiadów, które w ciągu ostatnich 30 lat przeprowadził z byłymi nazistami i ludźmi dorastającymi w Trzeciej Rzeszy. Dlaczego najmroczniejsze karty historii powinny być ponownie analizowane? Każdy z 12 rozdziałów tej książki to konkretne ostrzeżenie – warto się z nimi zapoznać, by uniknąć błędów przeszłości. To niepokojąca i ważna książka, akurat na obecne czasy. –profesor Ian Kershaw Laurence Rees– brytyjski historyk, autor książek i filmów dokumentalnych. Ukończył Uniwersytet w Oksfordzie, był wykładowcą w London School of Economics and Political Science, a także dyrektorem telewizji BBC History. Laureat wielu nagród i doktoratów honoris causa Uniwersytetu w Sheffield i Open University. Rees jest autorem bestsellerowych książek historycznych opowiadających o okresie II wojny światowej. W Polsce ukazały się m.in.:Starcie tyranów. Hitler i Stalin – sojusznicy i wrogowie(Wielka Litera, 2021),Auschwitz. Naziści i „ostateczne rozwiązanie”, Holokaust. Nowa historia.

Liczba stron: 464

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Dzierzgowski Jan

Format (wymiary): 15.0x22.8cm

ISBN: 9788383602943

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.