Typologia osobowości w praktyce czyli jak ułatwić sobie życie - Zdanowski Andrzej - książka

Typologia osobowości w praktyce czyli jak ułatwić sobie życie książka papierowa

Zdanowski Andrzej

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Masz ją, ale nie wykorzystujesz. To osobowość. Wykorzystasz, a wtedy osobowość zacznie pracować dla Ciebie. Mowa o nowej książce „Typologia osobowości w praktyce, czyli jak ułatwić sobie życie”. Poradnik z praktycznymi przykładami i humorem. GENIALNE ilustracje HENRYKA SAWKI.

Książka pomoże: HANDLOWCOM – zdobywać, skutecznie finalizować transakcje i zwiększyć swoją efektywność w kontakcie z klientami. ZARZĄDZAJĄCYM – docierać do ludzi indywidualnie i wykorzystać w pełni potencjał swojego zespołu; KAŻDEMU – ułatwić sobie i innym życie oraz wykorzystać w pełni własny potencjał.

Dowiedz się, jakim typem osobowości jesteś; jak konkretne cechy i zachowania wpływają na Twoje życie! Jesteś dominującym i władczym Lwem, czy poukładanym i perfekcyjnym budowniczym Bobrem? A może cenisz relacje z innymi i jesteś spokojnym, wrażliwym miłym Spanielem lub kreatywną, towarzyską i żywiołową Łasicą ?

Kup, przeczytaj, a wkrótce: podniesiesz własną skuteczność i będziesz lepiej radzić sobie z trudnymi sytuacjami; ułatwisz sobie codzienną komunikację oraz relacje z innymi; poprawisz skuteczność zarządzania i efektywność zespołu; zwiększysz efektywność sprzedaży i negocjacji.

Znajdziesz tu gotowe ściągawki, które od razu możesz wykorzystać. Kup sobie. Kup też komuś, kto zyska, bo dzięki książce lepiej zrozumie Ciebie – Twoje potrzeby i zachowania.

Andrzej Zdanowski – praktyk sprzedaży i zarządzania; trener, bazujący na doświadczeniu i życiowych przykładach

Liczba stron: 174

Rok wydania: 2020

ISBN: 9788395720208

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.