Tylko wróć - Laska Małgorzata Urszula - książka

Tylko wróć książka papierowa

Laska Małgorzata Urszula

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Adrian tęskni za ojcem, który założył nową rodzinę i mieszka za granicą. Nie akceptuje nowego partnera matki. Gdy w jego życiu pojawia się przyrodnia siostra – nie znosi jej. Przypadkowo spotyka w piwnicy dziwnego pająka, który za darowanie życia obiecuje spełnić jego życzenie. Chłopiec myśli, że się przesłyszał, ale narzeka na siostrę i życzy jej żeby zamieniła się w drzewo. Pająk gdzieś znika, a on zapomina o tej historii. Niestety dziewczynkę ktoś wykrada z mieszkania, poszukiwania nie dają rezultatu. Pod oknem wyrasta młoda jarzębina, którą ojczym chłopca zamierza wyciąć. Adrian wmawia sobie, że to musi być jego siostra. Dopiero teraz uświadamia sobie, jak bardzo ją kocha i jak duży błąd popełnił, zostawiając małe dziecko bez opieki.
Czy Adrianowi uda się odnaleźć pająka i wymóc na nim cofnięcie zaklęcia? Co ma z nim wspólnego legenda o kosmicznych szklanych tunelach niedaleko Babiej Góry? Jaki wpływ na życie rodziny będzie miała jarzębina i czy chłopcu uda się ją uratować?

Główny przekaz książki to problem zaakceptowania nowej sytuacji przez dziecko, gdy rodzice postanowią się rozwieść. Dodatkowo Autorka porusza problem ochrony środowiska. Bohater z dnia na dzień angażuje się w opiekę nad drzewkiem, zauważa przemiany jakie zachodzą w ciągu czterech pór roku w zwykłej jarzębinie. Dba o nią, pielęgnuje i chroni. Drzewko jest tu tylko symbolem i czytelnik do końca nie wie, czy dziewczynka została porwana czy też w nie zamieniona. Jedno jest pewne, nie wolno zostawiać otwartych drzwi mieszkania...

Liczba stron: 120

Format (wymiary): 14.5x21.0cm

ISBN: 9788366600744

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.